Starptautisku loģistikas uzņēmumu "Omniva" un "DPD Latvija" sevis prezentēšana sociālajā medijā “Instagram”
Author
Iliško, Daina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Starptautisku loģistikas uzņēmumu “Omniva” un “DPD Latvija” sevis prezentēšana sociālajā medijā “Instagram” ” pētījuma mērķis ir izpētīt un novērtēt starptautisku loģistikas uzņēmumu "Omniva" un "DPD Latvija" sevis prezentēšanu sociālajā medijā „Instagram”. Darba teorētiskajā daļā ir skaidrots sociālo mediju, to komunikācijas un funkciju jēdziens, sevis prezentēšanas, zīmola, tā komunikācijas un atpazīstamības jēdziens. Darba metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas izvēlētās pētniecības metodes – kvantitatīvā kontentanalīze un aptauja. Darba empīriskajā daļā ir veikta analīze, aprakstīti pētījuma rezultāti un apkopoti iegūtie secinājumi. The aim of the bachelor's thesis “Self-presentation of the international logistics companies “Omniva” and “DPD Latvija” in the social media “Instagram” ” is to investigate and evaluate the self-presentation of international logistics companies “Omniva” and “DPD Latvia” on the social media platform “Instagram”. The theoretical part of the thesis explains the concept of social media, their communication and functions, as well as the concepts of self-presentation, brand, brand communication, and brand recognition. The methodological part of the thesis describes the selected research methods – qualitative content analysis and a survey. The empirical part of the thesis includes the analysis, description of the research results, and summary of the conclusions drawn from the findings.