Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīls
dc.contributor.authorPavlov, Nikolai
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:18Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:18Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105819
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69248
dc.description.abstractCOVID-19 pandēmijas laikā digitālā transformācija kļuva par nepieciešamību, jo uzņēmumiem visā pasaulē bija jāpārvieto sava darbība tiešsaistē.
dc.description.abstractDigital transformation became a necessity during the COVID-19 pandemic, as the companies globally had to shift their operations online.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectDigital Transformation
dc.subjectInternational Companies
dc.subjectCOVID-19
dc.subjectResilience
dc.subjectCrisis
dc.titleStarptautisko uzņēmumu stratēģiskā digitālā transformācija kā veids, kā pielāgoties COVID-19
dc.title.alternativeStrategic Digital Transformation of International Companies as a Way of Adapting to COVID-19
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record