• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola “Vivi” mārketinga komunikācijas analīze.

Thumbnail
View/Open
303-106173-Zemlicka_Ieva_iz21090.pdf (1.209Mb)
Author
Zemlicka, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba temats ir “Zīmola “Vivi” mārketinga komunikācijas analīze”. Tā mērķis ir balstoties uz mārketinga teorijas atziņām, aptaujas rezultātiem un darba autores novērojumiem, novērtēt zīmola “Vivi” mārketinga komunikāciju, izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Lai varētu sasniegt izvirzīto mērķi, tika izvirzīti vairāki darba uzdevumi: teorētisko aspektu izpēte, zīmola “Vivi” piekoptās mārketinga komunikācijas analīze, aptaujas anketas izstrāde, pētījuma veikšana un iegūto datu apstrāde un analīze, kā arī secinājumu un priekšlikumu, kā pilnveidot zīmola “Vivi” mārketinga komunikāciju, izstrādāšana. Darbs veidots no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras, avotu saraksta un pielikumiem. Bakalaura darbs sastāv no 64 lapām, izmantoti 43 avoti, 5 tabulas un 22 attēli. Atslēgvārdi: mārketings, mārketinga komunikācija, zīmols, “Vivi”, vilciens, sabiedriskais transports.
 
The topic of the bachelor's thesis is “VIVI” brand marketing communication analyze. Its aim is to evaluate the marketing communication of the brand "Vivi", draw conclusions and make proposals for its improvement, based on the findings of marketing theory, survey results and the author's observations. In order to achieve the goal, several tasks were set: research of theoretical aspects, analysis of marketing communication practiced by the brand "Vivi", development of a survey, conducting research and processing and analysis of the obtained data, as well as development of conclusions and proposals on how to improve the marketing communication of the brand "Vivi". The bachelor’s thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions, proposals, a list of used literature and sources and appendices. The bachelor's thesis consists of 64 pages, 43 sources, 5 tables and 22 images. Keywords: marketing, marketing communication, brand, "Vivi", train, public transport.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69255
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV