Franšīze kā uzņēmējdarbības modelis uzņēmumā Auto Kada SIA.
Author
Kota, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir ‘’Franšīze kā uzņēmējdarbības modelis uzņēmumā Auto Kada SIA’’. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz franšīzes modeļa teorētisko izpēti, izvērtēt tā darbības pamatojumu Auto Kada SIA piemērā un sniegt priekšlikumus franšīzes darbības pilnveidošanai. Darba teorētiskajā daļā apskatīts franšīzes jēdziens un būtība, tās nozīme uzņēmējdarbībā, kā arī tās veidi. Darba praktiskajā daļā pētīta šī brīža situācija Auto Kada SIA franšīzēs un to uzlabošanas iespējas. Bakalaura darba nobeigumā izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi Auto Kada SIA franšīžu darbības uzlabošanai. Darba kopējais lapaspušu skaits ir 60. Darbā iekļauti 5 attēli, 4 tabulas un 6 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 60 vienības. Atslēgvārdi: franšīze, franšīzes devējs, franšīzes ņēmējs. Subject of the bachelor’s thesis is ‘’Franchise as a business model in Auto Kada SIA’’. Aim of the bachelor’s thesis - based on the theoretical study of the franchise model, evaluate its operational justification in the example of Auto Kada SIA and provide suggestions for improving franchise operations. The theoretical part of the work examines the concept and essence of franchising, its significance in business, as well as its types. The practical part of the work investigates the current situation of Auto Kada SIA franchises and opportunities for their improvement. In the conclusion of the bachelor’s thesis, conclusions are drawn, and proposals are provided for enhancing the performance of Auto Kada SIA franchises. The total number of pages in bachelor’s thesis is 60. The thesis includes 5 pictures, 4 tables, and 6 attachments. The list of references and sources contains 60 entries. Key words: franchise, franchisor, franchisee.