Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorLiepiņa, Kristiāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:21Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:21Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106283
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69266
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības tīklu “Lidl” un “Maxima” publicēto saturu sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” no 2024. gada 1. jūnija līdz 2024. gada 31. augustam un noskaidrot patērētāju viedokli par zīmolu komunikāciju un asociācijām. Darba teorētiskajā bāzē tiek apskatīts sociālo mediju mārketings un reklāma, zīmola komunikācija un identitāte sociālajos medijos, patērētāju lēmuma pieņemšanas process, uzvedība un klientu attiecību vadība. Metodoloģijā tiek izmantota kvantitatīvās un kvalitatīvās kontentanalīzes metode, interneta aptauja un daļēji strukturēta ekspresinterviju metode. Pētījuma rezultātos tiek secināts, ka “Lidl” sociālo mediju komunikācijā visbiežāk tiek publicēts veikala sortimenta saturs, turpretim akciju piedāvājumu saturs visbiežāk tiek izmantots “Maxima” komunikācijā, jo patērētāji norāda, ka “Lidl” veikalos ir zemākas cenas, taču “Maxima” nodrošina labāku sortimentu. Sociālo mediju komunikācija ir nozīmīgs rīks, lai zīmoli ietekmētu patērētāju viedokli un veicinātu konkurences dinamiku.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to study the content published by the retail networks "Lidl" and "Maxima" on the social media "Facebook" and "Instagram" from June 1st, 2024 to August 31st, 2024 and to find out the opinion of consumers about brand communication and associations. The theoretical basis of the work examines social media marketing and advertising, brand communication and identity in social media, consumer decision-making process, behavior and customer relationship management. The methodology uses the method of quantitative and qualitative content analysis, internet survey and semi-structured express interview method. The results of the study conclude that the content of the store's assortment is most often published in Lidl's social media communication, whereas the content of stock offers is most often used in Maxima's communication, as consumers indicate that Lidl stores have lower prices, but Maxima provides better assortment. Social media communication is an important tool for brands to influence consumer opinion and promote competitive dynamics.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLidl
dc.subjectMaxima
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectSatura analīze
dc.subjectInterneta aptauja
dc.title"Lidl" un "Maxima" 2024. gada vasaras mārketinga kampaņu analīze sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram"
dc.title.alternativeAnalysis of summer 2024 "Lidl" and "Maxima" marketing campaigns on social media platforms "Facebook" and "Instagram"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record