Fazer Latvija un Latvijas Maiznieks zīmolu komunikācija un tās vērtējums
Author
Ziļa, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kotovs, Svjatoslavs
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir "Fazer Latvija un Latvijas Maiznieks zīmolu komunikācija un tās vērtējums". Bakalaura darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, metodoloģijas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiks aplūkota teorija par zīmolu, zīmolu identitāti, elementiem un atpazīstamību, sociāliem medijiem, to funkcijām un ietekmi uz zīmolu, kā arī kas ir mārketings un mārketinga komunikācija. Metodoloģijas daļā tiks aprakstītas pētījuma metodes – kontentanalīze un aptauju izmantošana patērētāju viedokļu un uzvedības analīzei. Empīriskajā daļā tiks analizēti konkrēti zīmola komunikācijas piemēri un patērētāju iesaiste, reakcija, kā arī tiks izvērtēta zīmola komunikācijas efektivitāte attiecībā uz patērētāju uztveri. The topic of the bachelor thesis is "Communication of Fazer Latvija and Latvijas Maiznieks brands and its evaluation". The bachelor's thesis will consist of an introduction, a theoretical part, a methodology and an empirical part. The theoretical part will cover the theory of brands, brand identity, elements and recognition, social media, their functions and effects on the brand, as well as what marketing and marketing communication are. The methodology part will describe research methods - content analysis and the use of surveys for the analysis of consumer opinions and behavior. The empirical part will analyze specific examples of brand communication and consumer involvement and reaction, as well as evaluate the effectiveness of brand communication in terms of consumer perception.