Tūrisma aģentūras SIA Discovery veicināšanas tiešsaistes komunikācijas stratēģijas izstrāde konkurētspējas paaugstināšanai
Author
Kukina, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Tūrisma aģentūras SIA Discovery veicināšanas tiešsaistes komunikācijas stratēģijas izstrāde konkurētspējas paaugstināšanai”. Darba mērķis ir izpētīt, kāda ir šī brīža tūrisma aģentūra SIA “Discovery” tiešsaistes komunikācijas stratēģija, kā to varētu pilnveidot tā, lai aģentūra palielinātu savu konkurētspēju un piesaistītu jaunus klientus, saglabājot lojālos klientus. Pētījums balstās uz komunikācijas teorijām, kā arī uz uzņēmumu konkurētspējas teorijām, piemēram, Kotlera, Kellera un Ārmstronga 2022. gadā aprakstīta digitālā mārketinga teorija, Sociālo mediju komunikācijas teorija, kuru aprakstīja Chaffey & Ellis-Chadwick 2019. gada darbā, Portera piecu spēku modelis, kuru izstrādāja Porter 1979. gadā, Konkurētspējas priekšrocību teorija, kuru 1991. gadā postulēja Džejs Bārnijs, un 7P mārketinga modelis, kuru pētīja vairāki autori.. Pētījumā izmantotas kvalitatīvas metodes: uzņēmuma dokumentu analīze, intervijas; un kvantitatīvas metodes: nozares statistisko datu analīze, mērķauditorijas aptauja. Pētījuma problēma ir saistīta ar to, ka pieaugot konkurencei gan vietējā, gan starptautiskā tirgū un apstākļos, kad arvien vairāk klientu izmanto tiešsaistes kanālus, tūrisma aģentūrām veidot savu marketinga komunikāciju tā, lai tā palīdzētu efektīvi sasniegt potenciālos klientus, nostiprināt to lojalitāti un veicinātu pārdošanu. Pētījumā tika atklāts, ka problēmas risināšanai tūrisma aģentūras savā tiešsaistes komunikācijā var izmantot saistošu saturu, kas optimizēts SEO, reāllaika saziņas rīkus, piemēram, tērzēšanas robotus, kā arī veidot dziļākas emocionālas saiknes ar auditoriju. Klienti vērtē augstu personalizētas pieejas un sociālo mediju aktīvu izmantošanu. Sociālie mediji, e-pasta kampaņas, un personalizēti tīmekļa satura piedāvājumi ir atzīti par visefektīvākajiem kanāliem. Tiek rekomendēts izmantot Barneja Konkurētspējas priekšrocību teoriju un jaunākās digitālās tehnoloģijas. The topic of the bachelor's thesis is "Online communication strategy for the promotion of competitiveness of the tourism agency SIA Discovery". The aim of the thesis is to investigate the current online communication strategy of the travel agency SIA “Discovery”, how it could be improved so that the agency increases its competitiveness and attracts new customers, while retaining loyal customers. The study is based on communication theory, as well as on theories of corporate competitiveness, such as the digital marketing theory described by Kotler, Keller and Armstrong in 2022, the Social Media Communication Theory described by Chaffey & Ellis-Chadwick in their 2019 work, Porter's Five Forces Model developed by Porter in 1979, the Competitive Advantage Theory postulated by Jay Barney in 1991, and the 7P marketing model studied by several authors. The study used qualitative methods: company document analysis, interviews; and quantitative methods: industry statistical data analysis, target audience survey. The research problem is related to the fact that with increasing competition in both the local and international markets and in conditions where more and more customers use online channels, travel agencies need to design their marketing communication in a way that helps them effectively reach potential customers, strengthen their loyalty and promote sales. The study revealed that to solve the problem, travel agencies can use engaging content optimized for SEO, real-time communication tools, such as chatbots, as well as build deeper emotional connections with the audience in their online communication. Customers highly value personalized approaches and active use of social media. Social media, email campaigns, and personalized web content offers are recognized as the most effective channels. It is recommended to use Barney's Theory of Competitive Advantage and the latest digital technologies.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze
Borovika, Simona (Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ... -
4-5gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās
Eriņa, Maruta (Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba temats ir „4-5 gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās”. Maģistra darba mērķis ir veikt komunikācijas procesa izpēti pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā, veidojot ... -
Starpkultūru komunikācija: "Latvijas Starptautiskās skolas" piemērs
Pole, Madara (Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Starpkultūru komunikācija: “Latvijas Starptautiskās skolas piemērs”” mērķis ir noskaidrot, kādas starpkultūru komunikācijas prasmes un kompetences piemīt Latvijas Starptautiskās skolas darbībā iesaistītajiem, ...