• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrētā mārketinga komunikācija vieglo elektroauto segmentā: "CUPRA Tavascan" un "KIA EV9" piemērs

Thumbnail
View/Open
303-106344-Markova_Anna_am21230.pdf (3.794Mb)
Author
Markova, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Integrētā mārketinga komunikācija vieglo elektroauto segmentā: “Cupra Tavascan” un “Kia EV9” piemērs. Auto industrijas piedāvājums kļūst klientiem arvien labvēlīgāks ar lielu skaitu auto ražotāju, no kuriem izvēlēties savu nākamo automašīnu. Pēdējā laikā cilvēku interese par ilgtspējību un zaļu rīcību ir krietni augusi, sabiedrībai aktualizējot elektroauto tēmu un diskutējot par šāda veida transportlīdzekļu lietošanu ikdienas vajadzībām. Darbā tiek analizēta “Autobrava Motors” un “Forum Auto” dīlercentru integrētā mārketinga komunikācija par uzņēmumu jaunajiem elektriskajiem modeļiem “Cupra Tavascan” un “Kia EV9”. Darba teorētiskā daļa balstās uz komunikācijas galvenajiem aspektiem, integrētā mārketinga komunikāciju un to pielietojumu satura mārketingā, kā arī tiek aprakstīti galvenie zīmola komunikācijas parametri un mērķa auditorijas noteikšanas rīki. Empīrisko datu vākšanā izmantotas 3 pētījuma metodes: strukturētas intervijas, sociālo mediju kontos publicēto ierakstu kvantitatīvā satura analīze, kā arī mērķa auditorijas aptaujāšana. Darbā secināts, ka dīlercentri “Autobrava Motors” un “Forum Auto” daļēji veiksmīgi ir izveidojuši savu komunikāciju par zīmolu jaunajiem elektriskajiem modeļiem, savā saturā visbiežāk izvietojot mērķa auditorijai svarīgāko ziņojumu - modeļa vispārīgo raksturojumu. Tomēr pētījuma gaitā tika konstatētas komunikācijas nepilnības, citu svarīgu patērētājiem ziņojumu veidu retu iekļūšanu komunikācijā. Pētījuma noslēgumā tika veikti ieteikumi komunikācijas efektivitātes uzlabošanai,”Autobrava Motors” un “Forum Auto” dīlercentriem lielāku uzmanību komunikācijā pievēršot automašīnu tehnisko īpašību parametriem, kā arī elektroauto priekšrocībām gan praktiskā, gan finansiālā kontekstā.
 
The topic of the bachelor's thesis is “Integrated marketing communication in the light electric car segment: example of "CUPRA Tavascan" and "KIA EV9". The offer of the automotive industry is becoming increasingly favorable for customers with a large number of car manufacturers from which to choose their next car. Recently, people's interest in sustainability and green behaviour has grown significantly, raising the topic of electric cars to the public and discussing the use of such vehicles for everyday needs. The thesis analyzes the integrated marketing communication of the “Autobrava Motors” and “Forum Auto” dealerships about the companies' new electric models “Cupra Tavascan” and “Kia EV9”. The theoretical part of the thesis is based on the main aspects of communication, integrated marketing communication and their application in content marketing, as well as describing the main parameters of brand communication and tools for determining the target audience. Three research methods were used to collect empirical data: structured interviews, quantitative content analysis, as well as a survey of the target audience. The work concludes that the dealerships “Autobrava Motors” and “Forum Auto” have partially successfully created their communication about the brand’s new electric models, most often placing in their content the most important message for the target audience - the general characteristics of the model. However, during the study, communication shortcomings were identified, and other types of messages important to consumers rarely entered the communication. At the end of the study, recommendations were made to improve the effectiveness of communication, with the dealerships “Autobrava Motors” and “Forum Auto” paying more attention in communication to the technical characteristics of cars, as well as the advantages of electric cars in both a practical and financial context. Keywords: integrated marketing communication, electric car, sales promotion, Cupra Tavascan, Kia EV9. 
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69279
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV