Digitālā mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā "Printful"
Author
Tauriņa, Luīze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “Digitālā mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā “Printful” “ izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kādi ir digitālie mārketinga paņēmieni, ar ko mūsdienu uzņēmumi cenšas sasniegt auditoriju, un kā tie tiek pielietoti, lai piesaistītu savu mērķauditoriju. Darba teorētiskā daļa balstās uz zīmola, digitālā mārketinga kā arī patērētāju uzvedības teorētiskajiem aspektiem, darba empīrisko datu vārkšanā izmantotas kvantitatīvās un kvalitatīvās datu vāršanas metodes - daļēji strukturēta intervija un kvatitatīvā kontentanalīze. Bakalaura darba gaitā tika secināts, ka uzņēmums “Printful” veiksmīgi izmanto sociālo mediju platformas Instagram un Facebook, kā arī personalizētu saturu e-pasta izsūtnēs, radot tiešu saikni ar sekotājiem un veicina uzticamību un klientu interesi. Kontentanalīzes dati liecina, ka uzņēmums izvieto lielāku publikāciju skaitu sociālo mediju platformā Instagram, kur arī gūst lielāku mijiedarbību ar auditoriju. Bachelor's thesis "Analysis of Digital Marketing Communications in the Company 'Printful'" was developed with the aim of finding out what digital marketing techniques are used by modern companies to reach their audience, and how they are used to attract their target audience. The theoretical part of the thesis is based on the theoretical aspects of branding, digital marketing, and consumer behavior; quantitative and qualitative data collection methods were used to collect empirical data - semi-structured interviews and quantitative content analysis. During the bachelor's thesis, it was concluded that Printful successfully uses social media platforms Instagram and Facebook, as well as personalized content in email newsletters, creating a direct connection with followers and promoting trust and customer interest. Content analysis data show that the company places a greater number of publications on the social media platform Instagram, where it also achieves greater interaction with the audience.