• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mākslīgā intelekta lietojums angļu valodas kā svešvalodas uzdevumu izstrādē.

Thumbnail
View/Open
306-103997-Kavak_Mustafa_mk22113.pdf (4.604Mb)
Author
Kavak, Mustafa
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Mākslīgais intelekts (MI) ir tēma, kas mūsdienās tiek apspriesta aizvien biežāk, tāpēc tā pielietojums un ietekme uz angļu valodas kā svešvalodas mācīšanu kļūst par izpētes vērtu jomu. Tomēr, galvenā problēma ir nepietiekamais pētījumu daudzums šajā jomā. Tāpēc šī pētījuma mērķis ir izpētīt MI tērzēšanas robota Microsoft Bing Copilot pielietojumu angļu valodas kā svešvalodas uzdevumu izveidē un noteikt tā stiprās un vājās puses salīdzinājumā ar tradicionāli veidotajiem angļu valodas kā svešvalodas uzdevumiem. Lai sasniegtu šo mērķi, tika analizēti dati, kas iegūti izmantojot tiešsaistes aptaujas kā arī mācību stundu novērojumus; rezultāti tiek attēloti aprakstoši un apkopoti datu tabulās. Agrīnie rezultāti liek domāt, ka MI tērzēšanas robots Microsoft Bing Copilot ir līdzvērtīga metode tradicionālajai uzdevumu veidošanas metodei un attieksme no ģimnāzijā studējošajiem skolēniem ir pārsvarā pozitīva. Atslēgvārdi: mākslīgais intelekts, angļu valoda kā svešvaloda, valodas mācīšanās, mācību uzdevumu izstrāde, aptauja, skolēnu attieksme
 
Artificial intelligence (AI) has increasingly become a prospective topic at the centre of attention nowadays. Similarly, its impact and use in English as a Foreign Language (EFL) may also be worth investigating. However, the insufficient amount of research related to this topicality is still an issue. Thus, the goal of this thesis is to investigate the use of AI chatbot Microsoft Bing Copilot in EFL task development and to determine its weaknesses and strengths in comparison to traditionally developed EFL tasks. To reach this goal, the data collected through an online questionnaire and in-class observation are analysed, and the results are shared as descriptive and graphical findings. The early findings suggest that the use of the AI chatbot Microsoft Bing Copilot has the potential to match traditional method in EFL task development and attracts positive attitude from the public gymnasium level students in Latvia.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69320
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV