Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vita
dc.contributor.authorKavak, Mustafa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:40Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:40Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103997
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69320
dc.description.abstractMākslīgais intelekts (MI) ir tēma, kas mūsdienās tiek apspriesta aizvien biežāk, tāpēc tā pielietojums un ietekme uz angļu valodas kā svešvalodas mācīšanu kļūst par izpētes vērtu jomu. Tomēr, galvenā problēma ir nepietiekamais pētījumu daudzums šajā jomā. Tāpēc šī pētījuma mērķis ir izpētīt MI tērzēšanas robota Microsoft Bing Copilot pielietojumu angļu valodas kā svešvalodas uzdevumu izveidē un noteikt tā stiprās un vājās puses salīdzinājumā ar tradicionāli veidotajiem angļu valodas kā svešvalodas uzdevumiem. Lai sasniegtu šo mērķi, tika analizēti dati, kas iegūti izmantojot tiešsaistes aptaujas kā arī mācību stundu novērojumus; rezultāti tiek attēloti aprakstoši un apkopoti datu tabulās. Agrīnie rezultāti liek domāt, ka MI tērzēšanas robots Microsoft Bing Copilot ir līdzvērtīga metode tradicionālajai uzdevumu veidošanas metodei un attieksme no ģimnāzijā studējošajiem skolēniem ir pārsvarā pozitīva. Atslēgvārdi: mākslīgais intelekts, angļu valoda kā svešvaloda, valodas mācīšanās, mācību uzdevumu izstrāde, aptauja, skolēnu attieksme
dc.description.abstractArtificial intelligence (AI) has increasingly become a prospective topic at the centre of attention nowadays. Similarly, its impact and use in English as a Foreign Language (EFL) may also be worth investigating. However, the insufficient amount of research related to this topicality is still an issue. Thus, the goal of this thesis is to investigate the use of AI chatbot Microsoft Bing Copilot in EFL task development and to determine its weaknesses and strengths in comparison to traditionally developed EFL tasks. To reach this goal, the data collected through an online questionnaire and in-class observation are analysed, and the results are shared as descriptive and graphical findings. The early findings suggest that the use of the AI chatbot Microsoft Bing Copilot has the potential to match traditional method in EFL task development and attracts positive attitude from the public gymnasium level students in Latvia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectArtificial Intelligence
dc.subjectEnglish as a foreign language
dc.subjectlanguage learning
dc.subjecttask development
dc.subjectquestionnaire
dc.titleMākslīgā intelekta lietojums angļu valodas kā svešvalodas uzdevumu izstrādē.
dc.title.alternativeUse of Artificial Intelligence in English as a Foreign Language Task Development.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию