Dabiskās kosmētikas ražotāju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
Author
Bonzaka, Megija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Muze, Agata
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Izvēloties produktus, cilvēki arvien vairāk pievērš uzmanību produkta iepakojumam tieši no ilgtspējības viedokļa. Kopš rūpnieciskā laikmeta sākuma Zemi skārušas dabu un klimatu ietekmējošas pārmaiņas. Tā ir visu atbildība neturpināt negatīvo ietekmi - patērētāju atbildība izvēlēties mazāk kaitīgo dabai, ražotāju atbildība radīt ilgtspējīgu, dizaineru atbildība iedziļināties ilgtspējības tēmā un izglītot savus klientus par alternatīvām iespējām. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt dabiskās kosmētikas zīmolu vizuālos un stilistiskos aspektus un radošajā daļā izstrādāt zīmola identitāti un iepakojumu, balstoties uz apkopoto informāciju. When choosing products, people are increasingly paying attention to packaging from a sustainability perspective. Since the beginning of the industrial age, the Earth has been affected by changes impacting nature and the climate. It is everyone's responsibility not to continue the negative impact - consumers have the responsibility to choose products that are less harmful to nature, manufacturers to create sustainable products, and designers to delve into the topic of sustainability and educate their clients about alternative options. The aim of this study is to investigate the visual and stylistic aspects of natural cosmetic brands and to create a brand identity and packaging, based on the information gathered.