dc.contributor.advisor | Stangaine, Inga | |
dc.contributor.author | Neimane, Elīna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-29T01:01:34Z | |
dc.date.available | 2025-05-29T01:01:34Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 105490 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69362 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore: Elīna Neimane. Kvalifikācijas darba tēma: Rotaļas un spēles pedagoģiskajā procesā vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanai. Darba mērķis ir izpētīt un pilnveidot sadarbības prasmes vidējā pirmsskolas vecuma bērniem. Pētījuma ietvaros plānots izzināt bērnu sadarbības prasmes rotaļdarbībā, balstoties uz teorētiskās literatūras analīzi un bērnu novērošanas rezultātiem. Pētījuma rezultāti norāda, ka katrs bērns ir unikāls, ar savu raksturu, domāšanu un individualitāti. Pedagogam ir svarīgi pieņemt katru bērnu tādu, kāds viņš ir, spēt sniegt atbalstu un veicināt bērna izpausmju attīstību. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām ar apakšnodaļām, kā arī ietver darba autores izdarītos secinājumus. Pirmā nodaļa darbā, tiek analizēta dažādu autoru, teorētiskā literatūra par sadarbības prasmēm vidējā pirmsskolas vecumā, rotaļu un spēļu raksturojums. Otrā nodaļa tiek veikts pētījums un bērnu novērojumi, lai analizētu sadarbības prasmju attīstīšanu, izmantojot rotaļas un spēles. Darba apjoms: 45 lapaspuses, tai skaitā 8 attēli, 2 tabulas, 36 izmantotās literatūras un avotu saraksti, 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: sadarbība, rotaļas, rotaļdarbības, vidējais pirmsskolas vecums, bērni. | |
dc.description.abstract | The author of the qualification work: Elīna Neimane The theme of the qualification work: Play and games in the pedagogical process for the promotion of cooperative skills in preschool children. Objective of work: is to explore and develop cooperation skills in children of secondary pre-school age. The study will explore children's cooperative skills in play based on theoretical literature analysis and child observation. The results show that every child is unique, with his or her own character, thinking and individuality. It is important for teachers to accept each child as he or she is, to be able to support and encourage the development of the child's expressions. The qualification thesis consists of two chapters with sub-chapters and includes the conclusions drawn by the author. The first chapter of the thesis analyses the theoretical literature on cooperative skills in preschool, play and games by different authors. The second chapter is a study and observations of children to analyse the development of cooperative skills through play and games. The volume of the work: 45 pages, 8 including figures, 2 tables, 36 lists of references and sources used, 5 appendices. Keywords: cooperation, play, play activities, preschool, children. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Sadarbība | |
dc.subject | Rotaļas | |
dc.subject | Rotaļdarbības | |
dc.subject | Vidējais pirmsskolas vecums | |
dc.subject | Bērni | |
dc.title | Rotaļas un spēles pedagoģiskajā procesā vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju veicināšanai | |
dc.title.alternative | Play and games in the pedagogical process for the promotion of cooperative skills in preschool children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |