Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorJansone, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-29T01:01:37Z
dc.date.available2025-05-29T01:01:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other105617
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69377
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: Lasītprasmes sekmēšana pirmsskolas izglītības 3. posmā Darba autore: Laura Jansone. Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Līga Aboltiņa. Pētījuma mērķis: veikt latviešu un angļu valodā pieejamo pētījumu analīzi, apzināt sasniedzamos rezultātus pirmsskolas izglītības 3. posmā. Praktiski izpētīt, kādi metodiskie paņēmieni var sekmēt lasītprasmes attīstību pirmsskolas izglītības 3. posmā. Balstoties uz novērojumiem, izstrādāt materiālus, lai uzlabotu izvirzīto sasniedzamo rezultātu sniegumu. Pētījuma rezultāti atklāj, kāda veida aktivitātes piedāvāt bērniem lasītprasmes veicināšanai pirmsskolas izglītības 3. posmā, kā arī ļauj sagatavot ieteikumus pirmsskolas skolotājiem. Bakalaura darba apjoms: 68 lpp., 6 tabulas, 7 attēli, 41 izmantotie literatūras avoti, 15 pielikumi. Atslēgas vārdi: lasītprasme, lasīšana, vēlēšanās lasīt, pirmsskolas 3. posms.
dc.description.abstractBachelor's thesis title: Promoting reading skills in the 3rd stage of preschool education Author: Laura Jansone. Scientific supervisor: Dr. paed. Līga Aboltiņa. Research objective: to conduct an analysis of available research in Latvian and English, to identify achievable results in the 3rd stage of preschool education. To practically investigate what methodological techniques can promote the development of reading literacy in the 3rd stage of preschool education. Based on observations, to develop materials to improve the performance of the set achievable results. The results of the study reveal what types of activities to offer children to promote reading literacy in the 3rd stage of preschool education, as well as allow for the preparation of recommendations for preschool teachers. Bachelor's thesis volume: 68 pages, 6 tables, 7 images, 41 used literature sources, 15 appendices. Keywords: reading literacy, reading, desire to read, preschool stage 3.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectlasīšana
dc.subjectvelēšanās lasīt
dc.subjectpirmsskolas 3. posms
dc.titleLasītprasmes sekmēšana pirmsskolas izglītības 3. posmā
dc.title.alternativePromoting reading skills in the 3rd stage of preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record