Pasaka runas darbības aktivizēšanā 3 - 4 gadus veciem bērniem
Author
Vidmante, Sanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vilka, Ilze
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Sanda Vidmante Darba nosaukums: Pasaka runas darbības aktivizēšanā 3 - 4 gadus veciem bērniem Pētījuma mērķis: Balstoties uz teorētisko literatūru un eksperimentālo darbību pētīt un analizēt pasaku kā līdzekli runas darbības aktivizēšanā 3-4 gadus veciem bērniem. Darba apjoms: 34 lapaspuses, 8 attēli, 3 tabulas, 24 literatūras un citu avotu saraksts, 2 pielikumi. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, ieteikumiem, izmantotās literatūras un citu avotu saraksta un pielikuma. Pirmajā nodaļā tika pētīta 3-4 gadus vecu bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums, un pasaka runas darbības aktivizēšanā. Otrajā nodaļā tika veikts pētījums par pasakas iedarbību uz runu 3-4 gadus veciem bērniem, veikts izvēlēto pētījuma metožu pamatojums un pētījuma bāzes raksturojums, pētījuma norises apraksts kā arī pētījumā iegūto datu analīze un interpretācija, izdarīti secinājumi, kā arī ieteikumi vecākiem. Author of the paper: Sanda Vidmante Theme of the paper: A story to activate speech for 3-4 year olds Research Aim: to study and analyse the fairy tale as a tool for speech activation in 3-4 year old children based on theoretical literature and experimental activities. Paper Structure: 34 pages, 8 figures, 3 tables, 24 references, 2 appendices. The qualification work consists of an introduction, 2 chapters, conclusions, recommendations, a list of literature and other sources used and an appendix. In the first chapter the pedagogical-psychological characteristics of 3-4 year old children were studied, and the fairy tale in the activation of speech activity. The second chapter was devoted to the study of the effect of fairy tales on speech in 3-4 year old children, to the justification of the chosen research methods and the description of the research base, the description of the research process, the analysis and interpretation of the data obtained in the study, the conclusions and recommendations for parents.