Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorPaula, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-29T01:01:40Z
dc.date.available2025-05-29T01:01:40Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105782
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69395
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 1-3 gadu vecu bērnu adaptācijas paņēmienu efektīva izmantošana pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba autore: Annija Paula Darba zinātniskā vadītāja: Mag.paed. Jana Buboviča. Darba apjoms: 31 lpp, anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, teorētiskā daļa, pētījuma daļa, secinājumi, priekšlikumi, attēlu skaits-1, tabulu skaits-7, literatūras avotu skaits- 24, pielikumi- 2. Kvalifikācijas darba mērķis: Izpētīt adaptācijas paņēmienu efektivitāti un izstrādāt ieteikumus adaptācijas procesa uzlabošanai. Kvalifikācijas darba galvenie uzdevumi: • Teorētiski izpētīt un analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par adaptācijas paņēmieniem. • Atlasīt un analizēt adaptācijas paņēmienus. • Konstatēt adaptācijas paņēmienu efektivitāti PII “X”. • Analizēt iegūtos rezultātus un noteikt adaptācijas paņēmienu efektivitāti. Darba gaita: Kvalifikācijas darbā izmantota literatūra ar dažādu psihologu, pedagogu ieteikumiem un viedokļiem adaptācijas paņēmienu izmantošanā. Pētījumā tika novērto Bauskas PII “X” 1-3 gadus veci bērni. Darba izstrādes laikā tika atbildēts uz jautājumu par adaptācijas paņēmienu izmantošanas efektivitāti. Tika apstiprināts, ka gan sadarbība starp pedagogu un vecākiem, gan arī rotaļas ir efektīvas adaptācijas metodes. Atslēgas vārdi: adaptācija, rotaļa, PII(pirmsskolas izglītības iestāde), efektivitāte, sadarbība ar vecākiem.
dc.description.abstractTitle of the Qualification Paper: Effective Use of Adaptation Methods for 1-3 Year Old Children in Preschool Educational Institutions Author: Annija Paula Scientific Supervisor: Mag.paed. Jana Buboviča Volume of the Paper: 31 pages, abstract in Latvian and English, introduction, 2 chapters with subchapters, theoretical part, research part, conclusions, proposals, 1 image, 7 tables, 24 literature sources, and 2 appendix. Aim of the Qualification Paper: To study the effectiveness of adaptation methods and develop recommendations for improving the adaptation process. Main Objectives of the Qualification Paper: • To theoretically study and analyze pedagogical and psychological literature on adaptation methods. • To select and analyze adaptation methods. • To determine the effectiveness of adaptation methods in Preschool Educational Institution “X”. • To analyze the obtained results and evaluate the effectiveness of the adaptation methods. Work Progress: The qualification paper incorporates literature with recommendations and viewpoints of various psychologists and educators on the use of adaptation methods. The study observed children aged 1–3 years in Bauska Preschool Educational Institution “X”. During the research process, the question about the effectiveness of adaptation methods was answered. It was confirmed that both cooperation between educators and parents, as well as the use of play, are effective methods for adaptation. Keywords: adaptation, play, preschool educational institution (PII), effectiveness, cooperation with parents.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectAdaptācija
dc.subjectRotaļa
dc.subjectPII
dc.subjectEfektivitāte
dc.subjectSadarbība ar vecākiem
dc.title1-3 gadu vecu bērnu adaptācijas paņēmienu efektīva izmantošana pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeEffective Use of Adaptation Methods for 1-3 Year Old Children in Preschool Educational Institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record