Show simple item record

dc.contributor.advisorUmmere-Tillberga, Linda
dc.contributor.authorĪlena, Daniela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-29T01:01:41Z
dc.date.available2025-05-29T01:01:41Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105899
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69404
dc.description.abstractAutors: Daniela Īlena Darba nosaukums: Tehnoloģiju mācību jomas ietekme bērnu pirkstu sīkās motorikas attīstībā 2. vecumposmā. Darba mērķis: izpētīt dažādu tehnoloģijas mācību jomas metožu izmantošanu sīkās motorikas attīstībā un pareiza rokas satvēriena veidošanā bērniem 2. vecumposmā. Darbs ietver teorētisku un praktisku analīzi, aplūkojot bērnu psiholoģiskās attīstības īpatnības un smalkās motorikas definīciju. Tiek pētīti praktiskie uzdevumi, kā aplicēšana, griešana, vēršana, veidošana/veltnēšana un filcēšana, lai veicinātu motorikas attīstību. Empīriskā daļa ietver pētījumu metodoloģiju, datus un analīzi par rezultātiem laikposmā no 02.09.2024. līdz 16.12.2024. Darba secinājumos ir izceltas efektīvākās metodes smalkās motorikas attīstīšanai un to pielietojamība pedagoģiskajā praksē. Atslēgas vārdi: sīkā motorika, bērnu attīstība 2. vecuma posmā, rokdarbi, praktiskie uzdevumi, pirkstu motorika, tehnoloģiju mācību joma. Darba apjoms: 35 lapaspuses Attēli: 9 Tabulas: 9 Bibliogrāfiskā saraksta vienības: 9
dc.description.abstractAuthor: Daniela Īlena Title: The impact of the technology education on the development of fine motor skills in second age group. Objective: To investigate the use of various methods in technology education for the development of fine motor skills and the formation of proper hand grip in children at the second age stage. The work includes a theoretical and practical analysis, examining the psychological characteristics of children's development and defining fine motor skills. Practical tasks such as appliqué, cutting, threading, modeling/rolling, and felting are explored to promote motor skill development. The empirical section presents research methodology, data, and analysis of results conducted from 02.09.2024 to 16.12.2024. The conclusions highlight the most effective methods for enhancing fine motor skills and their applicability in pedagogical practice. Keywords: fine motor skills, child development at the second age stage, handicrafts, practical tasks, finger motor skills, technology education. Scope: 35 pages Figures: 9 Tables: 9 Bibliographic references: 9
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsīkā motorika
dc.subjecttehnoloģiju mācību joma
dc.subjectpirkstu motorika
dc.subjectpraktiskie uzdevumi
dc.subjectbērnu attīstība 2. vecuma posmā
dc.titleTehnoloģiju mācību jomas ietekme bērnu pirkstu sīkās motorikas attīstībā 2. vecumposmā
dc.title.alternativeThe impact of the technology education on the development of fine motor skills in second age group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record