Digitālo rīku izmantošana 1.klases skolēnu mācību motivācijas sekmēšanai.
Author
Lagzdiņa, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Digitālo rīku izmantošana 1.klases skolēnu motivācijas sekmēšanai” autore ir Santa Lagzdiņa. Darba mērķis ir teorētiski un empīriski izpētīt digitālo rīku jēgpilnu izmantošanu 1.klases skolēnu mācību motivācijas sekmēšanai, kas sasniegts īstenojot pētījuma uzdevumus. Veicot teorētisko analīzi par digitālo rīku jēgpilnas izmantošanas iespējām mācību satura apguvei, kā arī teorētiski raksturojot motivāciju un tās sekmēšanu sākumskolas skolēniem. Tika veikt pētījums par digitālo rīku izmantošana 1.klases skolēnu mācību motivācijas sekmēšanai. Izvirzīta hipotēze apstiprinās, balstoties uz veiktajiem novērojumiem un aptaujas rezultātu analīzi. Var secināt, ka digitālo rīku izmantošana sekmē 1.klases skolēnu mācību motivāciju, ja mācību stundās tie tiek izmantoti atbilstoši satura apguvei un jēgpilni. Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām daļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Kopā darbā ir 50 lapaspuses, 10 attēli, 8 tabulas, 1 pielikums un izmantoti 33 literatūras avoti. Atslēgvārdi: digitālie rīki, iekšējā motivācija, ārējā motivācija, jēgpilns mācību process, difernciācija The author of the bachelor thesis "The use of digital tools to promote motivation in 1st grade students" is Santa Lagzdiņa. The aim of the thesis is to theoretically and empirically investigate the meaningful use of digital tools to promote learning motivation of 1st grade students, which is achieved by implementing the research objectives. Theoretical analysis of meaningful use of digital tools for learning content, theoretical characterisation of motivation and its facilitation in primary school students. A study on the use of digital tools to promote motivation for learning in Grade 1 students was conducted. The hypothesis put forward is confirmed on the basis of the observations made and the analysis of the results of the questionnaire. It can be concluded that the use of digital tools contributes to the learning motivation of Grade 1 pupils if they are used in lessons in a content-appropriate and meaningful way. The bachelor thesis consists of an introduction, two parts, conclusions, list of references and appendices. The thesis consists of 50 pages, 10 figures, 8 tables,1 annex and 33 references. Keywords: digital tools, intrinsic motivation, extrinsic motivation, meaningful learning, differentiation