Sociālo mediju mārketinga ietekme uz zīmola atpazīstamību un zīmola tēlu: automašīnu koplietošanas nozares gadījumu izpēte
Author
Karha, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vecuma-Veco, Annija
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Šī bakalaura darba mērķis ir novērtēt SMM saistību ar zīmola atpazīstamību koplietošanas nozarē, izdarīt secinājumus, pamatojoties uz veikto pētījumu, un piedāvāt, kuras SMM pieejas ir visefektīvākās koplietošanas zīmola atpazīstamības palielināšanai. Pētījums ietver literatūras analīzi par zīmola atpazīstamību un SMM, SMM statistiskās analīzes veikšanu, tā ieviešanu un izmantošanu darbā. Gadījuma izpētes analīze ar kvantitatīvu fokusu uz SMM ietekmi uz zīmola atpazīstamību automašīnu koplietošanas nozarē, analizējot un interpretējot aptaujas rezultātus, lai novērtētu dažādu SMM pieeju un zīmola tēla saistību ar zīmola atpazīstamību automašīnu koplietošanas jomā. The purpose of this bachelor's thesis is to assess the relationship of SMM on brand awareness in the carsharing industry, to draw conclusions based on the research conducted, and to propose which SMM approaches are most effective for increasing carsharing brand awareness. The research includes analysing the literature on brand awareness and SMM, conducting statistical analysis of SMM, its implementation and use in work. Conducting a case study analysis with a quantitative focus on the impact of SMM on brand awareness in the car-sharing industry, analysing and interpreting the results of a survey to assess the relationship of different SMM approaches and brand image on brand awareness of car sharing industry.