• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vizāžista darba komunikācija sociālajā medijā “Instagram” 2024. gadā: Latvijas un Lielbritānijas vizāžistu piemērs

Thumbnail
View/Open
303-106299-Silmane-Tiltina_Undine_us17005.pdf (1.358Mb)
Author
Silmane-Tiltiņa, Undīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ločmele, Klinta
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Digitālo mediju attīstība ir būtiski mainījusi skaistumkopšanas industriju, sniedzot iespēju vizāžistēm izveidot tiešu saikni ar savu auditoriju un veidot profesionālu tēlu, vienlaikus reaģējot uz aktuālām sociālajām tendencēm. Tomēr Latvijas un Lielbritānijas vizāžistu komunikācijas veidu salīdzinājums norāda uz atšķirīgām pieejām, kur Latvijas vizāžistes akcentē ne tikai gatavo grimu, bet arī autentiskumu un personisko stāstījumu, savukārt Lielbritānijas vizāžistes fokusējas uz augstas kvalitātes, estētiski piesātinātu saturu, kas spēj piesaistīt globālu auditoriju. Pētījuma rezultāti apliecina, ka, integrējot starptautiskās tendences un vienlaikus saglabājot autentiskumu, vizāžistes var efektīvāk veidot savu personīgo zīmolu un panākt lielāku auditorijas iesaisti. Bakalaura darbs var būt noderīgas skaistumkopšanas nozares profesionāļiem un sociālo mediju satura plānotājiem.
 
The advancement of digital media has significantly transformed the beauty industry, enabling makeup artists to establish direct connections with their audiences and build a professional image while simultaneously responding to current social trends. However, a comparison of the communication methods of makeup artists in Latvia and the United Kingdom reveals differing approaches. Latvian makeup artists emphasize not only the final makeup results but also authenticity and personal storytelling, whereas British makeup artists focus on high-quality, aesthetically rich content capable of attracting a global audience. The study's findings confirm that by integrating international trends while maintaining authenticity, makeup artists can more effectively develop their personal brand and achieve greater audience engagement. A bachelor's thesis can be useful for beauty industry professionals and social media content planners.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69439
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV