• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ziņu portālu “Delfi.lv” un “Rus.Delfi.lv” komunikācijas salīdzinājums “Facebook” platformā

Thumbnail
Открыть
303-106322-Suhareva_Anna_as21391.pdf (10.17Mb)
Автор
Suhareva, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Ziņu portālu “Delfi.lv” un “Rus.Delfi.lv” komunikācijas salīdzinājums “Facebook” platformā” mērķis ir analizēt, kā mediju uzņēmums “Delfi” pielāgo saturu dažādām valodu grupām, vienlaikus pievēršoties auditorijas mijiedarbības paradumiem ar abu redakciju veidoto saturu. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti pētnieciskie jautājumi, kas balstīti uz lietojuma un apmierinājuma teoriju, kā arī uz empīriski iegūtiem datiem. Pētījumā izmantotas trīs metodes: daļēji strukturēta intervija, kvantitatīva satura analīze un auditorijas aptauja. Rezultātā tika identificētas būtiskas atšķirības starp latviešu un krievu auditoriju mijiedarbības paradumiem un atklāts, ka auditoriju iesaistes līmeni ievērojami ietekmē satura tematiskā specifika.
 
The aim of the bachelor thesis "Comparison of communication between news portals “Delfi.lv” and “Rus.Delfi.lv” on “Facebook” platform" is to analyse how the media company “Delfi” adapts its content to different language groups while focusing on the audience's interaction habits with the content produced by both editorial offices. To achieve this, the research questions were based on uses and gratifications theory, as well as on empirical data. Three methods were used: semi-structured interview, quantitative content analysis and audience survey. The results identified significant differences between the interaction patterns of Latvian and Russian audiences and revealed that the level of audience engagement is significantly influenced by the thematic specificity of the content.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69440
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV