Show simple item record

dc.contributor.advisorNarodovska, Ivetaen_US
dc.contributor.authorKirilova, Ksenijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:17:13Z
dc.date.available2015-03-23T10:17:13Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14266en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6959
dc.description.abstractDiplomdarbs "Komunikatīvā pieeja sarunvalodas apguvē LAT 2 stundās sākumskolā" ir veltīts tematisko dialogu un uzdevumu sistēmu sarunvalodas apguvē izstrādei, kuras pamatā ir komunikatīvā pieeja LAT 2 stundās. Diplomdarbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā aplūkoti komunikatīvās pieejas sarunvalodas apguvē LAT2 stundās teorētiskie aspekti un praktiskās daļas, kurā ietverti komunikatīvie uzdevumi runas attīstībai (dialogi, rotaļas, spēles u.c.). Šajā daļā tiek atspoguļoti arī skolēnu eksperimentālā mācību darba rezultāti, kas apliecina izvēlētās mācību sistēmas efektivitāti. Nobeigumā ir doti secinājumi un rekomendācijas mācību darba pārkārtošanai LAT 2 stundās, izmantojot komunikatīvo pieeju.en_US
dc.description.abstractThe objective of the diploma work “Communicative approach to the LAT 2 lessons in conversation language at primary schools” develop up a system of dialogues un tasks for conversation language’ learning, which has the communicative approach on the LAT 2 lessons.The research has 2 parts, theoretical and practical, the conclusion and supplements. In the theoretical part is overview of communication’s point, LAT 2 learning’s program and basic principles, how schoolchildren at first form are ready to use communicative approach. In the practical part is conversation language’s learning on LAT 2 lessons at the first form. In this part we show the system of conversation language on LAT 2 lessons, what contains dialogues and lotto, accounts about the picture, independent dialogues and schoolchildren’ creative tasks. In this part we show the results of experimental learning and learning system’s efficiency.The conclusion has the inference and the recommendation of using of communication approach on LAT 2 lessons at the first form.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKomunikatīvā pieeja LAT 2 stundās sarunvalodas apguvē sākumskolāen_US
dc.title.alternativeCommunicative Approach to the LAT 2 Lessons in Conversation Language at the Primary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record