Show simple item record

dc.contributor.advisorTaterka, Thomasen_US
dc.contributor.authorZiemele, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:17:19Z
dc.date.available2015-03-23T10:17:19Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27626en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6986
dc.description.abstractBakalaura darbā „Cilvēka attēlojums nacionālsociālisma laikā: vācu cilvēka tēls plakātos” tiek noskaidrota sievietes, vīrieša un jaunieša loma sabiedrībā. No 1933. līdz 1945. gadam Vācijā pastāvošā nacionālsociālistiskās ideoloăija ietekmēja propagandas saturu, kā arī noteica sabiedrības locekĜu domāšanas veidu un uzskatus. Darba gaitā tiek aplūkotas tā laika Vācijā valdošās politiskās idejas, mediju un propagandas, kā arī Trešā reiha valodas īpatnības. Darba galvenais pētījumu objekts ir politiskie plakāti, kuri izdodi Vācijā laika posmā no 1933. līdz 1945. gadam. Plakātos attēlotā cilvēka analīzē tiek Ħemts vērā plakāta attēls un teksts. Sievietes, vīrieša un jaunieša lomu sabiedrībā nosaka pie varas esošie politiskie spēki, kas uzskatāmi tiek parādīta arī plakātos. Raksturojot nacionālsociālsima laikā pastāvošos priekštatus par cilvēku, tiem var atrast līdzības Vācijas vēsturē. Pielikumā ir pievienoti plakāti, kuri papildina tekstā paustos salīdzinājumus. Darbs sastāv no ievada, četrām nodaĜām, secinājumiem un pielikuma. Atlēgvārdi: nacionālsociālisms, plakāts, cilvēka attēlojums, propaganda, vācu cilvēks.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor paper "Human display in national socialism:a study on german human portrayal in the posters" reflects role of women, men and youth in society of Nazi Germany. From 1933 to 1945 national socialist ideology in Germany created its own unique propaganda content in order to make society think in certain way, certain categories. The paper covers dominant political ideas in Nazi Germany. It‘s media, propaganda and the Third Reich language features. Main research subjects of this paper are political posters, issued in Germany from the 1933 to 1945. Analysis of portret content takes account of the poster image and text. Posters display that role in society for women, men and youth is defined by political party in power. Describing posters of national sozialism, there can find the similarities in german hystorie. Appendix contains posters, which complements the comparisons expressed in the text. Work consists of introduction, four chapters, conclusions and appendix. Key-words: National Socialism, poster, human representation, propaganda, german.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVācu filoloģijaen_US
dc.titleCilvēka attēlojums nacionālsociālisma laikā: vācu cilvēka tēls plakātosen_US
dc.title.alternativeHuman Display in National Sozialism: a Study on German Human Portrayal in the Postersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record