Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorEberte, Gunita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:16Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:16Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other107896
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70224
dc.description.abstractMaģistra darba “Rokdarbu interneta veikala izveide e-komercijas vietnē Etsy.com” mērķis ir izstrādāt stratēģiju veiksmīgai rokdarbu interneta veikala izveidei Etsy.com platformā. Darbā tiek risināta konkrētā problēma, kas saistīta ar atbilstošu SEO atslēgvārdu identificēšanu un ieviešanu, lai palielinātu veikala redzamību, pārdošanas apjomus un veicinātu uzņēmuma izaugsmi. Piedāvātais risinājums izstrādāts projekta veidā. Pētījuma rezultāti parāda, ka pastāv cieša saistība gan starp skatījumu un pārdošanas rādītājiem, gan starp favorītiem un pārdošanu, kas apliecina atslēgvārdu nozīmi patērētāju uzvedībā. Autore problēmas risināšanai piedāvā mērķtiecīgu SEO stratēģiju, kas balstīta uz Etsy.com veikalu datu analīzi, lai nodrošinātu veiksmīgu interneta veikala izveidi un izaugsmi. Maģistra darbs sastāv no 112 lapām un 24 pielikumiem.
dc.description.abstractThe aim of the master thesis " Creation of an Online Craft Shop on the E-commerce Site Etsy.com" is to develop a strategy for the successful creation of a handicraft online shop on the Etsy.com platform. The work addresses the specific problem of identifying and implementing appropriate SEO keywords to increase the visibility, sales and growth of the shop. The proposed solution is developed in the form of a project. The results of the study show that there is a strong correlation between views and sales, and between favorites and sales, confirming the importance of keywords in consumer behavior. The author proposes a targeted SEO strategy based on the analysis of Etsy.com shop data to address the problem, in order to ensure the success and growth of the online shop. The Master thesis consists of 112 pages and 24 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjecte-komercija
dc.subjectEtsy.com
dc.subjectSEO
dc.subjectinterneta veikals
dc.subjectatslēgvārdu optimizācija
dc.titleRokdarbu interneta veikala izveide e-komercijas vietnē Etsy.com
dc.title.alternativeCreation of an Online Craft Shop on the E-commerce Site Etsy.com
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige