Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVorončuka, Inesa
dc.contributor.authorBekasovs, Rihards
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:21Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:21Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108119
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70255
dc.description.abstractBakalaura darbā “Uzņēmuma “Ryanair” vadības stratēģija un tās pilnveidošana” tiek aplūkota vadības stratēģiju nozīme un to pielāgošanās dinamiskiem apstākļiem aviācijas nozarē. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz uzņēmuma “Ryanair” vadības stratēģijas analīzi, izstrādāt ieteikumus tās pilnveidošanai, lai uzlabotu uzņēmuma konkurētspēju un efektivitāti tirgū. Teorētiskajā daļā analizēti stratēģiskās vadības pamatprincipi, stratēģiskās plānošanas process un stratēģiju veidi, kas bieži tiek pielietoti aviācijā. Empīriskajā daļā veikta “Ryanair” biznesa modeļa un mārketinga stratēģijas analīze, izmantojot SVID un PESTLE analīzi, kā arī iegūti dati no aptaujas, kas atklāj klientu attieksmi un izvēli, balstoties uz cenas un zīmola piedāvājumu. Darba rezultātā izstrādāti priekšlikumi, kas ietver vadības stratēģijas elastības palielināšanu, mārketinga aktivitāšu optimizāciju un lojalitātes programmu pilnveidi kā būtiskus faktorus uzņēmuma attīstības veicināšanai.
dc.description.abstractThe bachelor thesis “The Management Strategy of the Company Ryanair and Its Improvement” examines the importance of management strategies and their adaptation to dynamic conditions in the aviation sector. The aim of the bachelor thesis is to develop recommendations for improving Ryanair's management strategy, based on the an analysis of the company's current practices, in order to enhance its competitiveness and operational efficiency in the market. The theoretical part analyzes the basic principles of strategic management, the planning process, and common strategies used in the aviation industry. The empirical part focuses on the analysis of Ryanair’s business model and marketing strategy, using SWOT and PESTLE analysis, as well as a survey that reveals customer attitudes and choices based on price and brand perception. The conclusion provides recommendations that include increasing the flexibility of the management strategy, optimizing marketing activities, and improving loyalty programs as key elements to support the company’s development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectvadības stratēģija
dc.subjectRyanair
dc.subjectmārketings
dc.subjectklienti
dc.subjectzemo cenu aviokompānija
dc.titleUzņēmuma “Ryanair” vadības stratēģija un tās pilnveidošana.
dc.title.alternative“Ryanair” business management strategy and its development.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию