Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baiba
dc.contributor.authorKoka, Vanesa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:25Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:25Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108176
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70280
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Cilvēkresursu vadība uzņēmumā un Z paaudzes problēma darbaspēka tirgū.” Darbā analizēta cilvēkresursu vadības būtība un struktūra uzņēmumos, kā arī Z paaudzes darbinieku īpatnības un vērtības, kuras šī paaudze izceļ kā būtiskas darba vidē. Izmantojot starptautisku uzņēmumu piemērus, tika aplūkotas pielāgotas personālvadības stratēģijas darbam ar šo paaudzi. Empīriskā pētījuma ietvaros veikta zinātniskās literatūras un pētījumu padziļināta analīze, lai iegūtu datus par Z paaudzes preferencēm attiecībā uz motivāciju un darba vidi. Balstoties uz šiem datiem, izstrādāts cilvēkresursu vadības sistēmas piemērs, kas orientēts uz Z paaudzes darbinieku vajadzībām. Darba mērķis ir izpētīt, kā cilvēkresursu vadības sistēmas tiek pielāgotas Z paaudzes motivācijai, identificējot galvenos motivējošos faktorus, lai sniegtu ieteikumus uzņēmumiem cilvēkresursu vadības sistēmas uzlabošanai. Pētījumā izmantotas kvalitatīvās pētniecības metodes, tostarp zinātnisko rakstu atlase un satura analīze. Darbs sastāv no trīs nodaļām, tā apjoms – 65 lappuses.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor’s thesis is “Human Resource Management in Company and Problem of Generation Z at Labor Market”. The thesis analyzes the essence and structure of human resource management in companies, as well as the characteristics and values of Generation Z employees, highlighting what they prioritize in the workplace. Using examples from international companies, the thesis explores tailored HR strategies aimed at effectively managing this generation. Within the empirical research, a detailed analysis of scientific literature and studies was conducted to obtain secondary data on Generation Z’s preferences regarding motivation and work environment. Based on the findings, an example of a human resource management system was developed, focusing on the needs of Generation Z employees. The aim of the thesis is to explore how HR systems are adapted to motivate Generation Z, identifying the main motivating factors, and providing a practical recommendations for improving HR practices. Qualitative research methods were used, including literature selection and content analysis. The thesis consists of three chapters and comprises 67 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectCilvēkresursu vadība
dc.subjectZ paaudze
dc.subjectDarba motivācija
dc.subjectDarba vide
dc.subjectPersonālvadības stratēģijas
dc.titleCilvēkresursu vadība uzņēmumā un Z paaudzes problēma darbaspēka tirgū
dc.title.alternativeHuman Resource Management in Company and Problem of Generation Z at Labor Market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige