Azartspēļu nozares ES novērtējums uz sociālām un ekonomisko izmaksām
Author
Zubko, Sofiia
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā darbā 7P mārketinga modelis palīdz izpētīt azartspēļu ietekmi uz ekonomiku un sabiedrību Eiropas Savienībā. Pētījumā apspriests, ka ES integrācija un digitalizācija palīdzēja azartspēļu nozarei augt, nodrošinot lielākus nodokļus, radot jaunas darbavietas un uzlabojot tehnoloģijas. Tas var izraisīt arī tādas problēmas kā atkarība, cilvēki, kas saskaras ar naudas problēmām un smagas reklāmas. Autors apvieno rūpīgu literatūras apskatu, aptauju un regresijas analīzi, lai izpētītu saikni starp mārketinga stratēģijām un nepieciešamību pēc kompensācijas, ko rada azartspēļu kaitējums. In this thesis, the 7P marketing model helps to study the impact of gambling on the economy and society in the European Union. Study discusses that the integration of the EU and digitalization helped the gambling industry to grow, providing more taxes, creating new jobs and upgrading technology. It can also cause issues such as addiction, people facing money problems and heavy advertising. The author combines a thorough review of literature, a survey and regression analysis to examine the connection between marketing strategies and the need for compensation caused by gambling harm.