• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-biznesa platformas attīstība uzņēmumā “Rimi Baltic” lietotāju pieredzes uzlabošanai

Thumbnail
Открыть
303-108195-Kursisa_Laura_ls21171.pdf (1.848Mb)
Автор
Kursiša, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “E-biznesa platformas attīstība uzņēmumā “Rimi Baltic” lietotāju pieredzes uzlabošanai” mērķis, pamatojoties uz esošo tīmekļa vietņu funkcionalitātes un lietojamības analīzi, izstrādāt vienotas platformas dizainu un rekomendācijas lietotāja interfeisa konceptam, lai uzlabotu lietotāju pieredzi un nodrošinātu efektīvāku vietnes lietojamību. Darbā tiek analizēta informācija par uzņēmuma pašreizējo tīmekļu vietņu darbības priekšrocībām un trūkumiem. Izanalizētā informācija pierāda, ka organizācijai būtu nepieciešams apvienot divas tīmekļa vietnes vienā, kurā būtu iespējams atrast informāciju par uzņēmumu, veikaliem, u.c., kā arī iegādāties produktus, lai uzlabotu lietotāju pieredzi, apmeklējot uzņēmuma tīmekļa vietni.
 
The aim of the Bachelor's work ““Rimi Baltic" e-business platform development to improve user experience”, is to develop a unified platform design and recommendations for the user interface concept, based on an analysis of the functionality and usability of existing websites, in order to improve user experience and ensure more efficient website usability. Study analyses information about the benefits and disadvantages of running the company's current websites. The information analysed demonstrates that an organisation would need to merge two websites into one where information about the company, shops, etc. could be found, as well as purchase products to improve user experience by visiting the company's website.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70285
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV