Digitālā mārketinga komunikācija un patērētāju tiesību ievērošana pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā.
Author
Buša, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma problēma: digitālā mārketinga komunikācijas pilnveidošanas nepieciešamība patērētāju apmierinātības palielināšanai. Šī darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par digitālo mārketinga komunikāciju un patērētāju tiesību ievērošanu, patērētāju aptaujas un intervijas rezultātiem, novērtēt un izpētīt situāciju Latvijas tirgū, lai pilnveidotu Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga komunikāciju. Šis bakalaura darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, kā arī pielikumiem. Darba apjoms: 160 lappuses, 41 attēls, 6 tabulas un 14 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 133 vienības. Research Problem: the need to improve digital marketing communication to increase consumer satisfaction. The goal of this study is to evaluate and analyze the situation in the Latvian market to improve digital marketing communication by Latvian companies, based on theoretical insights into digital marketing communication and consumer rights observance, as well as the results of consumer surveys and interviews. This bachelor thesis consists of an introduction, a theoretical section, a practical section, conclusions, a list of references, and appendices. The volume of the paper is 160 pages, 41 figure, 6 tables and 14 annexes. The list of literature and sources used contains 133 units.