Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorKlišāne, Emīlija Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:29Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:29Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108313
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70301
dc.description.abstractPētījuma problēma: digitālā mārketinga komunikācijas pilnveidošanas nepieciešamība patērētāju apmierinātības palielināšanai. Šī darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par digitālo mārketinga komunikāciju un patērētāju tiesību ievērošanu, patērētāju aptaujas un intervijas rezultātiem, novērtēt un izpētīt situāciju Latvijas tirgū, lai pilnveidotu Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga komunikāciju. Šis bakalaura darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, kā arī pielikumiem. Darba apjoms: 160 lappuses, 41 attēls, 6 tabulas un 14 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 133 vienības.
dc.description.abstractResearch Problem: the need to improve digital marketing communication to increase consumer satisfaction. The goal of this study is to evaluate and analyze the situation in the Latvian market to improve digital marketing communication by Latvian companies, based on theoretical insights into digital marketing communication and consumer rights observance, as well as the results of consumer surveys and interviews. This bachelor thesis consists of an introduction, a theoretical section, a practical section, conclusions, a list of references, and appendices. The volume of the paper is 160 pages, 41 figure, 6 tables and 14 annexes. The list of literature and sources used contains 133 units.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācija
dc.subjectpatērētāju tiesības
dc.subjectpirkuma lēmumi
dc.subjectsociālo tīklu mārketings
dc.subjectinfluenceru mārketings
dc.titleDigitālā mārketinga komunikācija un patērētāju tiesību ievērošana pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā.
dc.title.alternativeDigital marketing communication and consumer rights compliance in the purchase decision-making process.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige