Sporta mārketinga komunikācijas stratēģijas attīstīšanas iespējas.
Author
Ābola, Diamante
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Sporta mārketinga komunikācijas stratēģijas attīstīšanas iespējas”, kur otrās darba nodaļas ietvaros pētīts Latvijas Basketbola savienības pielietotās mārketinga komunikācijas stratēģijas. Pētījuma mērķis ir, izvērtējot sporta mārketinga elementu un komunikācijas stratēģijas teorētiskos aspektus, izvirzīt priekšlikumus komunikācijas stratēģijas īstenošanas pilnveidošanas iespējām. Bakalaura darbu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā tiek definēts sporta mārketinga jēdziens, galvenie elementi (7P), komunikācijas stratēģijas realizēšanas veidi, digitālo un tradicionālo kanālu loma sporta mārketingā, kā arī komunikatīvās efektivitātes vērtēšanas iespējas. Otrajā nodaļā tiek izskatīts konkrētās sporta organizācijas – LBS komunikācijas stratēģijas, sadarbību aspekts, digitālo un tradicionālo kanālu loma attiecīgajā organizācijā. Savukārt trešā darba nodaļa paredz aptauju, kas ļauj noskaidrot auditorijas novērtējumu par basketbola mārketinga pasākumu komunikācijas sniegumu un noteikt pilnveidošanas iespējas. Pētījuma praktiskajā daļā tiek izmantota kvantitatīvā pētniecības metode jeb anketēšana. Bakalaura darba apjoms ir 84 lapas, ietver 24 attēlus, 3 pielikumus un tiek izmantoti 33 avoti. The topic of the bachelor’s thesis is “Opportunities for the Development of Sports Marketing Communication Strategy”, with the second chapter focusing on the marketing communication strategy applied by the Latvian Basketball Association. The aim of the research is to propose improvements for the implementation of a communication strategy by evaluating the theoretical aspects of sports marketing elements and communication strategy in the context of basketball. The bachelor’s thesis consists of three chapters. The first chapter defines the concept of sports marketing, its main elements (7Ps), methods for implementing communication strategy, the role of digital and traditional channels in sports marketing, as well as possibilities for evaluating communicative effectiveness. The second chapter examines the communication strategy of a specific sports organization – the Latvian Basketball Association, including aspects of cooperation and the role of digital and traditional channels within the organization. The third chapter presents a survey, which helps to identify audience perceptions of the communication performance of basketball marketing activities and determine areas for improvement. The practical part of the research uses a quantitative research method – a questionnaire. The bachelor’s thesis consists of 84 pages, includes 24 figures, 3 appendices, and references 33 sources.