Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīne
dc.contributor.authorKozlova, Evelīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:31Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108377
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70310
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs ir veltīts digitālā mārketinga stratēģijas izstrādei un ieviešanai konkrētam uzņēmumam – Foxy.lv. Darbs sastāv no trīm galvenajām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek sniegts vispārīgs ievads digitālajā mārketingā, aprakstot tā attīstību, dažādos mediju veidus, tiešsaistes klātbūtnes formas. Tāpat tiek detalizēti izklāstīts digitālās mārketinga stratēģijas izstrādes process, sākot no mērķauditorijas analīzes līdz pat vērtības piedāvājuma veidošanai. Otrā nodaļa ir veltīta konkrēta uzņēmuma Foxy.lv analīzei. Tiek veikta uzņēmuma un tā tirgus situācijas analīze, kā arī tiek identificētas uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudi. Balstoties uz šo analīzi, tiek izstrādāta detalizēta digitālā mārketinga stratēģija, kurā tiek definēti mērķi, mērķauditorija, vērtības piedāvājums un konkrētas darbības, kas jāveic, lai piesaistītu jaunus klientus un veicinātu lojalitāti esošajā vidū. Trešajā nodaļā tiek aprakstīts digitālās mārketinga stratēģijas ieviešanas process. Tiek sniegti praktiski ieteikumi par to, kā izveidot un pārvaldīt uzņēmuma sociālo mediju kontus (piemēram, Instagram), kā arī kā izveidot reklāmas kampaņas Facebook un Instagram. Nodaļas noslēgumā tiek izvērtēti iegūtie rezultāti un sniegti ieteikumi uzņēmuma turpmākai attīstībai. Atslēgvārdi: digitālais mārketings, mērķauditorijas segmentēšana, sociālie mediji un tiešsaistes mārketinga kanāli.
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is dedicated to the development and implementation of a digital marketing strategy for a specific company – Foxy.lv. The thesis consists of three main chapters. The first chapter provides a general introduction to digital marketing, describing its development, various types of media, and forms of online presence. The process of developing a digital marketing strategy is explained in detail, from analyzing the target audience to creating a value proposition. The second chapter focuses on an analysis of the specific company Foxy.lv. It includes an assessment of the company and its market situation, identifying its strengths, weaknesses, opportunities, and threats. Based on this analysis, a detailed digital marketing strategy is developed, defining the goals, target audience, value proposition, and specific actions aimed at attracting new customers and fostering loyalty among existing ones. The third chapter describes the process of implementing the digital marketing strategy. It provides practical recommendations on how to create and manage the company’s social media accounts (e.g., Instagram), as well as how to design advertising campaigns on Facebook and Instagram. The chapter concludes with an evaluation of the results obtained and offers recommendations for the company’s further development. Keywords: digital marketing, target audience segmentation, social media and online marketing channels.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectmērķauditorijas segmentēšana
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjecttiešsaistes mārketinga kanāli
dc.titleDigitālā mārketinga risinājumu izvēle jauna interneta veikala sākotnējā attīstības posmā
dc.title.alternativeThe selection of digital mārketing solutions in the initial development stage of a new online store
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию