Digitālās telpas izmantošana preču pozicionēšanai – interneta kataloga izveide uzņēmumā SIA “Skandi Grupa”
Author
Zauska, Krišjānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā aplūkots uzņēmumam SIA “Skandi Grupa” piederošais veikals “Labas Lietas” un tā darbība. Tiek identificētas 3 galvenās problēmas – ierobežotais tirdzniecības telpu lielums, nepieejamība preču sortimentam tiešsaistē un zemā jaunu klientu piesaiste. Tīmekļa vietne ar interneta katalogu tiek izvēlēta kā risinājums identificētajām problēmām. Darba gaitā tiek aplūkotas un salīdzinātas 4 satura vadības sistēmas – WordPress, Wix, Squarespace un Webflow – kā interneta kataloga izveides risinājumi konkrētā uzņēmuma gadījumā. Tiek izplānota tīmekļa vietne, izstrādātas vietnes prasības un izveidota un publicēta šī vietne izmantojot kā visatbilstošāk novērtēto sistēmu – Wix. Darba rezultātā izveidota un publicēta tīmekļa vietne, kas atrisina identificētās problēmas un var kalpot par pamatu līdzīgu uzņēmumu vietņu izstrādei. This bachelor's thesis examines the store “Labas Lietas” owned by SIA “Skandi Grupa.” Three key issues were identified: limited physical space, lack of online access to the product assortment, and low attraction of new customers. A website with an online catalog is chosen as a solution to these identified issues. During the course of the thesis, four content management systems—WordPress, Wix, Squarespace, and Webflow—were compared to determine the most suitable platform for the creation of an online catalog. Based on usability and functionality, Wix was selected. The website was planned, requirements defined, and the site developed and published using Wix. The resulting website addresses the identified issues and can serve as a model for similar businesses seeking to improve their digital presence.