Show simple item record

dc.contributor.advisorKrasts, Juris
dc.contributor.authorĶuze, Krists
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:32Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:32Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108455
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70319
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir uzlabot uzņēmuma Mogotel Hotel Group viesnīcu rezervēšanas sistēmas rixwell.com funkcionalitāti, ieviešot klientu profilus. Darbs strukturēts trīs nodaļās. Teorētiskajā daļā aplūkoti viesnīcu rezervēšanas sistēmu darbības principi un mūsdienu digitālie risinājumi. Analītiskajā daļā veikta rezervēšanas sistēmas rixwell.com esošās funkcionalitātes izpēte, identificēti galvenie trūkumi un izstrādātas prasības funkcionalitātes uzlabošanai. Praktiskajā daļā izstrādāts uzlabotās sistēmas konceptuālais modelis, modernizētās vietnes maketi, kā arī veikts ekonomiskais novērtējums, analizējot potenciālos ieguvumus no izmaiņu ieviešanas. Pētījuma rezultāti apliecina, ka ieviestie uzlabojumi paaugstina vietnes lietojamību, samazina izmaksas un veicina uzņēmuma konkurētspēju viesmīlības nozarē.
dc.description.abstractThe aim of this bachelor’s thesis is to improve the functionality of the hotel booking system rixwell.com, operated by Mogotel Hotel Group, by implementing customer profiles. The thesis is structured into three chapters. The theoretical part examines the operating principles of hotel booking systems and modern digital solutions. The analytical part investigates the current functionality of rixwell.com, identifies key shortcomings, and defines the requirements for improvement. In the practical part, a conceptual model of the enhanced system and mock-ups of the updated website are developed, alongside an economic evaluation analysing the potential benefits of the proposed changes. The research findings confirm that the implemented improvements enhance website usability, reduce operational costs, and strengthen the company’s competitiveness in the hospitality industry.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectviesnīcu rezervēšanas sistēma
dc.subjectklientu profili
dc.subjectrixwell.com
dc.subjectfunkcionālā analīze
dc.subjectvietnes maketi
dc.titleViesnīcu rezervēšanas sistēmas rixwell.com pilnveidošana
dc.title.alternativeEnhancement of rixwell.com, hotel booking system
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record