Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorSaulīte, Santa Emīlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:32Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:32Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108476
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70321
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “Costa Coffee” mārketinga komunikācijas analīze”. Bakalaura darbā tiek pētīta uzņēmuma mārketinga komunikācija, tās veidi un kanāli, kā arī izvērtēta uzņēmuma “Costa Coffee” mārketinga komunikatīvā efektivitāte. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī pēc patērētāju aptaujas rezultātiem, novērtēt uzņēmuma “Costa Coffee” mārketinga komunikācijas komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs galvenajām daļām. Pirmajā daļā tiks veikta literatūras referatīva analīze par mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem. Otrajā daļā būs novērtēta kāda mārketinga komunikācija ir uzņēmumam “Costa Coffee”. Trešajā daļā būs veikta aptauja par pētījumu un sniegti priekšlikumi mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no 81 lpp, 3 tabulām, 32 attēliem. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, reklāma, mārketinga komunikācijas komunikatīvā efektivitāte, “Costa Coffee”.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is "Analysis of the marketing communication of the company "Costa Coffee". The bachelor's thesis examines the marketing communication of the company, its types and channels, as well as evaluates the communicative effectiveness of the marketing of the company "Costa Coffee". The aim of the bachelor thesis is to evaluate the communicative effectiveness of the marketing communication of the company "Costa Coffee", as well as to develop proposals for the improvement of the company's marketing communication, based on the knowledge of the theory about marketing communication, as well as according to the results of the consumer survey. The bachelor thesis consists of three main parts. In the first part, a reference analysis of the literature on the theoretical aspects of marketing communication will be carried out. The second part will evaluate the marketing communication of the "Costa Coffee" company. In the third part, a survey will be conducted about the research and proposals will be made for improving marketing communication. Bachelor thesis consists of 81 pages, 3 tables, 32 images. Keywords: marketing communication, advertising, communicative effectiveness of marketing communication, “Costa Coffee”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectreklāma
dc.subjectmārketinga komunikācijas komunikatīvā efektivitāte
dc.subject"Costa Coffee"
dc.titleUzņēmuma “Costa Coffee” mārketinga komunikācijas analīze.
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing communication of the company "Costa Coffee".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record