• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma ELKO Grupa mārketinga komunikācija.

Thumbnail
View/Open
303-108504-Jakovlevs_Artjoms_aj22060.pdf (3.338Mb)
Author
Jakovļevs, Artjoms
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma ELKO Grupa mārketinga komunikācija”. Mūsdienu konkurences apstākļos mārketinga komunikācijai ir liela nozīme, lai gūtu panākumus tirgū. Šajā pētījumā tiek analizēta ELKO Grupa mārketinga komunikācija B2B tirgū, kā arī izstrādāti priekšlikumi to pilnveidošanai. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma ELKO Grupa mārketinga komunikācijas aktivitātes, kā arī izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikācijas pilnveidošanai B2B tirgū, pamatojoties uz teorijas atziņām par B2B tirgus komunikāciju, interviju ar ELKO Grupa mārketinga un komunikācijas departamenta direktoru rezultātiem un uzņēmuma klientu aptaujas rezultātiem. Darba apjoms ir 77 lapas, 4 tabulas, 27 attēli, 3 pielikumi un darbā izmantoti 47 literatūras avoti.
 
The topic of the bachelor thesis is "Marketing communication of ELKO Group". In today's competitive environment, marketing communication is essential for success in the market. This study analyses ELKO Group's marketing strategy and marketing communications, their impact on consumer behaviour and opportunities for improvement. The aim of the bachelor's thesis is, based on theoretical knowledge about B2B market communication, the results of interviews with the directors of the marketing and communication department of ELKO Grupa, and the results of a customer survey, to evaluate the marketing communication activities of the company ELKO Grupa, as well as to develop proposals for improving marketing communication in the B2B market. The work consists of 77 pages, 4 tables, 27 images, 3 appendices, and 47 literary sources are used in the work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70323
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV