Uzņēmuma ELKO Grupa mārketinga komunikācija.
Author
Jakovļevs, Artjoms
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma ELKO Grupa mārketinga komunikācija”. Mūsdienu konkurences apstākļos mārketinga komunikācijai ir liela nozīme, lai gūtu panākumus tirgū. Šajā pētījumā tiek analizēta ELKO Grupa mārketinga komunikācija B2B tirgū, kā arī izstrādāti priekšlikumi to pilnveidošanai. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma ELKO Grupa mārketinga komunikācijas aktivitātes, kā arī izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikācijas pilnveidošanai B2B tirgū, pamatojoties uz teorijas atziņām par B2B tirgus komunikāciju, interviju ar ELKO Grupa mārketinga un komunikācijas departamenta direktoru rezultātiem un uzņēmuma klientu aptaujas rezultātiem. Darba apjoms ir 77 lapas, 4 tabulas, 27 attēli, 3 pielikumi un darbā izmantoti 47 literatūras avoti. The topic of the bachelor thesis is "Marketing communication of ELKO Group". In today's competitive environment, marketing communication is essential for success in the market. This study analyses ELKO Group's marketing strategy and marketing communications, their impact on consumer behaviour and opportunities for improvement. The aim of the bachelor's thesis is, based on theoretical knowledge about B2B market communication, the results of interviews with the directors of the marketing and communication department of ELKO Grupa, and the results of a customer survey, to evaluate the marketing communication activities of the company ELKO Grupa, as well as to develop proposals for improving marketing communication in the B2B market. The work consists of 77 pages, 4 tables, 27 images, 3 appendices, and 47 literary sources are used in the work.