Show simple item record

dc.contributor.advisorBarānova, Daira
dc.contributor.authorĻebedevs, Artemijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:33Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:33Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108551
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70327
dc.description.abstractBakalaura darbā analizēta elektronikas preču tirdzniecības tirgus attīstība Latvijā biznesa klientiem, elektronikas preču tirdzniecības sektorā, fokusējoties uz e-komercijas platformu izmantošanu analīzi. Darba aktualitāti nosaka straujā digitālo tehnoloģiju izplatība un patērētāju paradumu maiņa, kas īpaši pastiprinājās COVID-19 pandēmijas laikā pēc pandēmijas. Teorētiskajā daļā apskatīti populārākie un vissvarīgākie tirdzniecības modeļi, kā arī e-komercijas platformas, kā arī hibrīdās tirdzniecības parādīšanās. Praktiskajā daļā autors veic aptauju par uzņēmumu pieredzi ar e-komercijas platformu izmantošanu un mākslīgā intelekta integrāciju tirdzniecībā. Aptaujas dati rāda, ka lielākā daļa uzņēmumu Latvijā aktīvi izmanto digitālos risinājumus iepirkumu un pārdošanas procesos, tai skaitā uz mākslīgā intelekta balstītas tehnoloģijas, piemēram, gudros rīkus, cenu optimizāciju un noliktavu vadību. Darba rezultāti sniedz praktiskās rekomendācijas uzņēmumiem, lai uzlabotu digitālās tirdzniecības stratēģijas un sagatavotos nākotnes tehnoloģiskajām pārmaiņām
dc.description.abstractThis bachelor's thesis explores the development of the electronics market in Latvia's B2B sector, with a particular focus on the use of e-commerce platforms. The relevance of the topic stems from the rapid spread of digital technologies and the shift in consumer and business behavior, trends that were significantly accelerated during and after the COVID-19 pandemic. The theoretical part reviews the most prominent and impactful retail models, the evolution of e-commerce platforms, physical store development stages, and the emergence of hybrid commerce. The empirical part includes a survey conducted by the author, investigating companies’ experiences with e-commerce platforms and the integration of artificial intelligence into their commercial activities. Survey results show that many companies in Latvia actively use digital solutions in procurement and sales processes, including AI-based technologies such as chatbots, price optimization tools, and warehouse management systems. The findings offer practical recommendations for businesses to improve their digital commerce strategies and to better prepare for future technological transformations
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectE-komercija
dc.subjectbiznesa nozare
dc.subjectmākslīgais intelekts
dc.subjectnākotnes tehnoloģijas
dc.subjecttirdzniecības attīstība
dc.titleGalvenās pārmaiņas E-komercijas attīstība Latvijā B2B nozarē
dc.title.alternativeKey changes in e-commerce development in Latvia in B2B sector
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record