”EHR” digitālā mārketinga komunikācijas analīze.
Author
Ošiņa, Enita Dinija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu strauji mainīgajā digitālajā vidē, radiostaciju konkurence strauji pieaug, līdz ar to digitālais mārketings ir veids, kā veiksmīgi virzīt “EHR” atpazīstamību un palielināt klausītāju skaitu. Bakalaura darba mērķis: pamatojoties uz zinātnisko literatūru un veikto analīzi novērtēt “EHR” efektīvākos digitālā mārketinga kanālus ar kuriem tiek sasniegta mērķauditorija un sniegt praktiskus ieteikumus, komunikācijas uzlabošanai, “EHR” mārketinga speciālistiem. Bakalaura darba uzdevumi: 1. Izpētīt zinātnisko literatūru par digitālā mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem. 2. Aplūkot un raksturot “EHR” darbību. 3. Apkopot un analizēt datus par “EHR” digitālo mārketinga komunikācijas kanāliem. 4. Izveidot un veikt aptauju ar radio klausītājiem, lai novērotu viņu uzvedību un iegūtu viņu viedokli par “EHR” darbību. 5. Veikt aptaujas datu apstrādi. 6. Balstoties uz veikto pētījumu, sniegt secinājumus. 7. Sniegt priekšlikumus “EHR” digitālās mārketinga komunikācijas uzlabošanai. In today’s rapidly changing digital environment, competition between radio stations is growing rapidly, so digital marketing is a way to successfully promote the recognition of “EHR” and increase the number of listeners. The purpose of the bachelor’s thesis: based on the scientific literature and the analysis performed, to evaluate the most effective digital marketing channels of “EHR” with which the target audience is reached and to provide practical recommendations for improving communication for “EHR” marketing specialists. Bachelor’s thesis tasks: 1. To study the scientific literature on the theoretical aspects of digital marketing communication. 2. To examine and characterize the operation of “EHR”. 3. To collect and analyze data on “EHR” digital marketing communication channels. 4. To create and conduct a survey with radio listeners to observe their behavior and obtain their opinion on the operation of “EHR”. 5. To process the survey data. 6. To provide conclusions based on the research conducted. 7. To provide proposals for improving “EHR” digital marketing communication.