Show simple item record

dc.contributor.advisorRupeika-Apoga, Ramona
dc.contributor.authorHristenko, Karina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:48Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:48Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other109485
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70427
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir “Uzņēmuma “Real Estate Partneri” dibināšana. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu digitālās nekustamā īpašumu aģentūrai, kas darbojas digitālās aģentūras formātā un piedāvā dzīvojamo un komerciālo īpašumu tirdzniecības, īres, nomas pakalpojumus, un izvērtēt tās ieviešanas iespējas Latvijas tirgū. Nekustamā īpašuma aģentūra tiek veidota uz profesionālas kopienas principiem, kur strādās tikai profesionāļi, aģenti ar pieredzi no visas Latvijas uz sadarbības līguma nosacījumiem. Aģentūrai nav paredzēts birojs vai ģeogrāfiskas atrašanās vieta, kas ļauj kompānijai optimizēt izmaksas un maksāt aģentiem augstas komisijas maksas. Uzņēmējdarbībai digitālās transformācijas process ir neizbēgams un nekustamo īpašumu nozarei šī tendence nav izņēmums. Uzņēmums nodrošina tiešsaistes pakalpojumus juridisko, mārketinga, reklāmas un hipotekāro darījumu atbalstu. Šādā veida tehnoloģiju ieviešana var ievērojami paātrināt ikdienas nekustamo īpašumu pirkšana un pārdošanas procesu, kā arī rada iespējas jaunai un ērtai pārdevēja un pircēju mijiedarbības modeļu ieviešanai.
dc.description.abstractThe topic of the Master's thesis is “Establishing the Company ‘Real Estate Partneri’”. The aim of the Master's thesis is to develop a business plan for a digital real estate agency that operates in the format of a digital agency and offers services in offers services such as sale, rental, and lease of residential and commercial properties, as well as to evaluate the feasibility of its implementation in the Latvian market. The real estate agency is built on the principles of a professional community that includes professionals, experienced agents from Latvia working based on a Service agreement. The agency does not have a designated office or geographic location, it allows the company to optimize costs and pay high commissions to agents. For business, the process of digital transformation is inevitable, and these trends are no exception for the real estate industry. The company provides online services to support legal, marketing, advertising and mortgage transactions. The introduction of this type of technology can greatly accelerate the process of buying and selling everyday real estate, as well as create opportunities for a new and convenient introduction of models of vendor-buyer interaction.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.subjectNekustamais
dc.subjectīpašums
dc.subjectaģentūra
dc.subjecttehnoloģijas
dc.titleProjekts: Uzņēmuma “Real Estate Partneri” dibināšana
dc.title.alternativeProject: “Real Estate Partneri” company foundation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record