Sievietes ķermeņa ideāla reprezentācija sociālajā medijā TikTok Latvijā 2024.gadā
Author
Grauda, Lora
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tetarenko-Supe, Anastasija
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ‘’Sievietes ķermeņa ideāla reprezentācija sociālajā medija TikTok Latvijā 2024.gadā’’ mērķis ir izpētīt un analizēt, kādi ķermeņa ideāli tiek konstruēti un popularizēti sabiedrībā, kāda ir šī satura ietekme uz pašvērtējumu un uzskatiem par sevi. Teorija apskatīta simboliskā interakcionisma teorija, sociālā reprezentācijas teorija, ķermeņa standartu reprezentācija medijos, sociālo mediju ietekme uz indivīda pašvērtējumu, komunikācija sociālo mediju platformās, veselības komunikācijas aspekti. Metodoloģijā skatīta tiešsaistes auditorijas aptauja, kombinēta kontentanalīze. Pētījumā analizēta un aprakstīta interneta aptauja, lai noskaidrotu auditorijas viedokli. Veikta kombinēta kontentanalīze par piecu satura veidotāju saturu. 2024.gadā, kā arī rezultāti un secinājumi. The Bachelor's thesis “The perfect representation of a woman's body on social media TikTok in Latvia in 2024” aims to explore and analyse what body ideals are designed and popularized in society, what impact this content has on self-esteem and beliefs about itself. The theory examines the symbolic theory of interactionism, the theory of social representation, the representation of body standards in the media, the influence of social media on an individual's self-assessment, communication on social media platforms, aspects of health communication. The methodology views online audience polling, combined contentation analysis. The study analyzes and describes an internet survey to find out the audience's views. A combined contour analysis of the content of the five content creators has been performed in 2024, as well as results and conclusions.