• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Daugavpils valstspilsētas pašvaldības un kultūras iestāžu ārējās komunikācijas stratēģijas salīdzināšana pilsētas svētku rīkošanas laikā 2024. un 2025. gadā

Thumbnail
Открыть
303-110067-Jurgelane_Elizabete_ej22041.pdf (3.399Mb)
Автор
Jurgelāne, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pričins, Mārtiņš
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Daugavpils valstspilsētas pašvaldības un kultūras iestāžu ārējās komunikācijas stratēģijas salīdzināšana pilsētas svētku rīkošanas laikā 2024. un 2025. gadā” mērķis ir analizēt un salīdzināt Daugavpils valstspilsētas pašvaldības un kultūras iestāžu 2024. un 2025. gada ārējās komunikācijas pieeju auditorijas sasniegšanai un noskaidrot, kādi paņēmieni palīdzētu piesaistīt plašāku auditoriju un palielinātu Daugavpils valstspilsētas pašvaldības un kultūras iestāžu atpazīstamību nākotnē. Darba teorētiskā daļa sastāv no organizāciju ārējās un savstarpējās komunikācijas, Lasvela komunikācijas modeļa, sabiedriskajām attiecībām, digitālā un satura mārketinga, kultūras menedžmenta, kā arī aprakstīta un izmantota Elihu Katca (Katz) mediju lietojuma un apmierinājuma teorija. Metodoloģijā aprakstītas divas pētniecības metodes: kvantitatīvā un kvalitatīvā pētniecības metodes, kas ir anketēšana, daļēji strukturētās intervijas un kontentanalīze. Pētnieciskajā daļā veikta Daugavpils valstspilsētas pašvaldības un kultūras iestāžu ārējās komunikācijas satura analīze, intervēti kultūras un pašvaldības iestādes darbinieki un aptaujāti Daugavpils pilsētas svētku apmeklētāji. Pētījumā secināts, ka 2024. gadā Daugavpils pilsētas svētku satura radīšana un izplatīšana bija decentralizēta un nepietiekami koordinēta starp iestādēm. Komunikācija notiek, izrunājot praktiskos jautājumus, bet katra iestāde turpina darboties intuitīvi un pēc pieredzes. Šāda pieeja rada sadrumstalotību ārējās komunikācijas pārredzamībā un pārsātinātu informācijas telpu, taču 2025. gadā jūtama lielāka plānošanas disciplīna. Komunikācija ir mērķtiecīgāka un pielāgota dažādām interesēm.
 
The aim of the bachelor's thesis " Comparison of the external communication strategies of Daugavpils City Municipality and its cultural institutions in the context of the City Festival in 2024 and 2025" is to analyze and compare the external communication approach of Daugavpils city municipality and cultural institutions in 2024 and 2025 to reach the audience and to find out what methods would help attract a wider audience and increase the recognition of Daugavpils city municipality and cultural institutions in the future. The theoretical part of the thesis consists of external and mutual communication of organizations, Lasswell's communication model, public relations, digital and content marketing, cultural management, as well as describing and using Elihu Katz's theory of media use and satisfaction. The methodology describes questionnaires, semi-structured interviews and content analysis. The research part includes an analysis of the content of external communication of the Daugavpils city municipality and cultural institutions, interviews with employees of cultural and municipal institutions, and surveys of visitors to the Daugavpils City Festival. The study concludes that in 2024, the creation and distribution of the content of the Daugavpils City Festival was decentralized and insufficiently coordinated between institutions. Communication takes place by discussing practical issues, but each institution continues to operate intuitively and based on experience. Such an approach creates fragmentation in the transparency of external communication and an oversaturated information space, but in 2025, greater planning discipline is felt. Communication is more targeted and adapted to different interests.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70521
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV