• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skandālu un sensāciju izmantošana jaunas auditorijas sasniegšanai sociālajos medijos: TV3 un Go3 pārraidītā realitātes šova "Karsti. Krēta" piemērs

Thumbnail
Открыть
303-110092-Baumane_Emilija.Magdalena_eb22110.pdf (3.139Mb)
Автор
Baumane, Emīlija Magdalēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tetarenko-Supe, Anastasija
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Skandālu un sensāciju izmantošana jaunas auditorijas sasniegšanai sociālajos medijos: TV3 un Go3 pārraidītā realitātes šova “Karsti. Krēta” piemērs” mērķis ir identificēt, kā skandāli un sensācijas tiek atlasītas no realitātes šova Karsti. Krēta un izmantotas TV3 un Go3, lai sasniegtu jaunu auditoriju izvēlētajos sociālajos medijos laika periodā no 2024. gada 5. augusta līdz 5. septembrim. Mērķa sasniegšanai izvirzīti trīs pētnieciskie jautājumi, atbildes uz kuriem meklētas, balstoties uz teorētisko bāzi, kurā iekļauta lietojuma un apmierinājuma teorija, dzeltenās preses pārskats, izklaides un realitātes šova pārskats, sensācijas un skandāli medijos, kā arī uz pētījumu, kurā izmantotas kontentanalīzes, fokusgrupas diskusijas un daļēji strukturētās intervijas. Rezultātā atklāta TV3 un Go3 sociālo mediju un ziņu mediju stratēģijas realitātes šovam Karsti. Krēta, kā arī šova auditorijas daļas viedoklis par TV3 un Go3 izvēlēto divu sociālo mediju publikācijām.
 
The aim of the Bachelor’s thesis “Using scandals and sensations to reach new audiences on social media: the example of the reality show “Karsti. Krēta” broadcast on TV3 and Go3” is to identify how scandals and sensations are selected from the reality show Karsti. Krēta and used by TV3 and Go3 to reach new audience on selected social media in the period from 2024, 5th august till 2024, 5th september. To achieve the aim author has set three research questions. Author has made a theoretical framework, which consists of theory of uses and gratifications, a review of the tabloid press, a review of entertainment and reality shows, sensations and scandals in the media. Using four research methods author has acquired the answers for research questions. TV3 and Go3 social and news media strategies for the reality show Karsti. Krēta have been revealed, as well as the opinion of part of the show’s audience about the two social media publications.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70525
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV