Komunikācijas funkcija XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku sagatavošanas procesā
Author
Indriksone, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “Komunikācijas funkcija XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku sagatavošanas procesā” analizē komunikācijas funkciju XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku sagatavošanas procesā, ņemot vērā pasākuma apjomu un dažādās mērķauditorijas. Darba teorētiskajā pamatojumā ir organizāciju komunikācijas teorija, komunikācijas funkcijas lomas izklāsts organizāciju komunikācijā, motivācijas aspekti un tas, kā tā tiek izmantota komunikācijā. Teorijā apskatīta arī mērķauditorijas definēšana komunikācijas kontekstā. Darbā izmantotas divas pētnieciskās metodes – daļēji strukturētās intervijas ar pieciem ekspertiem un 3 dažādas aptaujas ar mērķa auditorijām. Pētījumā secināts, ka Svētku sagatavošanas procesā komunikācijas funkcijas nozīme ir informēt visas iesaistītās puses, turklāt pievēršot uzmanību, kā informācija tiek pasniegta un caur kādiem komunikācijas kanāliem tas tiek darīts. Lai sekmētu Svētku tradīcijas saglabāšanu, tiek nodrošināta motivējoša un iedvesmojoša komunikācija, vecinot dalībnieku emocionālo iesaisti un piederības sajūtu. The bachelor's thesis “Communication Function in the Preparation Process of the XIII Latvian School Youth Song and Dance Festival” analyses the communication function in the preparation process of the XIII Latvian School Youth Song and Dance Festival, considering the scope of the event and various target audiences. The theoretical basis of the thesis is the theory of organizational communication, a presentation of the role of the communication function in organizational communication, motivational aspects and how it is used in communication. The theory also discusses the definition of the target audience in the context of communication. The thesis uses two research methods: semi-structured interviews with five experts and 3 different surveys with target audiences. The study concludes that the role of the communication function in the preparation process of the Festival is to inform all parties involved, while paying attention to how information is presented and through what communication channels it is done. To promote the preservation of the Festival tradition, motivating and inspiring communication is provided, fostering the emotional involvement and sense of belonging of the participants.