Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorGrašiņa, Laine
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:10Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:10Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110253
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70552
dc.description.abstractBakalaura darbā “Sociālais medijs Instagram kā mārketinga komunikācijas instruments Latvijas kosmētikas uzņēmumam “Vegan Fox” analizēta, kā “Vegan Fox” izmanto sociālo mediju Instagram sava mārketinga komunikācijā. Darbā apskatīti gan satura formāti un stratēģijas, gan auditorijas uztvere un iesaiste. Darba mērķi ir izprast, kā ģimenes uzņēmums spēj konkurēt ar lielajiem tirgus dalībniekiem, identificējot to priekšrocības un īpatnības. Kā arī noskaidrot kā “Vegan Fox” izmanto mārketinga komunikāciju, īpaši sociālajā tīklā Instagram, un kā šo komunikāciju uztver un novērtē sabiedrība. Darba teorētiskā daļa balstās sociālo mediju mārketinga komunikācijas principos, kā arī analizē kosmētikas nozares īpatnības un tās komunikācijas pieejas digitālajā vidē. Atbildes uz pētnieciskajiem jautājumiem iegūtas, izmantojot kvantitatīvo satura analīzi, daļēji strukturētas intervijas, fokusgrupu diskusijas un elektronisko aptauju. Pēc iegūtajiem datiem darba autore secina, ka “Vegan Fox” veiksmīgi izmanto Instagram kā zīmola komunikācijas kanālu, īpaši fokusējoties uz emocionālu un vizuāli pievilcīgu saturu. Sabiedrības vērtējums liecina par augstu uzticību un pozitīvu attieksmi pret zīmola komunikāciju, taču vēl ir potenciāls lielākai auditorijas iesaistei.
dc.description.abstractBachelor’s thesis “The social media platform Instagram as a marketing communication tool for the Latvian cosmetics company “Vegan Fox” analyzes how “Vegan Fox” utilizes Instagram in it’s marketing communication. The thesis examines both content formats and strategies, as well as audience perception and engagement. The aim of the thesis is to understand how a family-owned business can compete with larger market players by identifying it’s strengths and specific characteristics. It also explores how “Vegan Fox” applies marketing communication, particularly on Instagram, and how this communication is perceived and evaluated by the public. The theoretical framework of the thesis is based on principles of marketing communication in social media and includes an analysis of the specifics of the cosmetics industry and its communication approaches in the digital environment. Answers to the research questions were obtained through quantitative content analysis, semi-structured interviews, focus group discussions, and an online survey. Based on the collected data, the author concludes that “Vegan Fox” successfully uses Instagram as a brand communication platform, focusing on emotional and visually appealing content. Public feedback indicates a high level of trust and positive perception, although there is still potential to increase audience engagement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectInstagram
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectVegan Fox
dc.subjectģimenes uzņēmums
dc.titleSociālais medijs Instagram kā mārketinga komunikācijas instruments Latvijas kosmētikas uzņēmumam "Vegan Fox"
dc.title.alternativeThe social media platform Instagram as a marketing communication tool for the Latvian cosmetics company "Vegan Fox"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record