Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorPetrova, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:15Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:15Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110316
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70581
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs ir veltīts zīmola “Sportland Latvija” darbības izpētei veselīga dzīvesveida popularizēšanas kontekstā, analizējot 2024. gadā Instagram platformā ievietotos video reklāmas materiālus, kuri ieguvuši vairāk nekā 20 tūkst. skatījumu. Darbā analizētas zīmola mārketinga pieejas, lai veidotu auditorijas lojalitāti, kā arī novērtēta video reklāmas ietekme uz patērētāju uztveres veidošanos. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti veselīga dzīvesveida popularitāti ietekmējošie faktori, digitālā mārketinga nozīme, kā arī pārliecināšanas metodes, kas tiek izmantotas reklāmas komunikācijā. Metodoloģiskajā daļā aprakstīta kombinētās pētniecības pieejas – gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās – izmantošana, iekļaujot video kontentanalīzi, mērķauditorijas aptauju un interviju ar fokusgrupām.
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is dedicated to examining the activities of the brand “Sportland Latvjia” in the context of promoting healthy lifestyle by analyzing video advertising materials posted on the Instagram platform in 2024 that have gained more than 20,000 views. The work analyzes brand marketing approaches to build audience loyalty, as well as assesses the impact of video advertising on the formation of consumer perception. The work consists of a theoretical, methodological and empirical part. The theoretical part examines the factors influencing the popularity of a healthy lifestyle, the role of digital marketing, as well as the persuasive techniques used in advertising communication. The methodological part describes the use of a combined research approach - both qualitative and quantitative - including video content analysis and a target audience survey.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectmārketings
dc.subjectvideo reklāma
dc.subjectSportland Latvija
dc.subjectveselīgs dzīvesveids
dc.subjectInstagram
dc.title“Sportland Latvija” zīmola loma veselīga dzīvesveida veicināšanā Latvijā, izmantojot reklamējošos video Instagram platformā 2024. gadā
dc.title.alternativeThe Role of the “Sportland Latvija” Brand in Promoting a Healthy Lifestyle in Latvia through Promotional Videos on Instagram in 2024
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige