Show simple item record

dc.contributor.advisorOzola, Antra
dc.contributor.authorSubbotins, Germans
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:16Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:16Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other107143
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70624
dc.description.abstractIzglītības iestāžu pārvaldības digitalizācija ir kļuvusi par vienu no aktuālākajiem izaicinājumiem Latvijas skolu attīstībā. Lai gan lielākā daļa skolu jau izmanto kādu no IKT rīkiem, to funkcionalitāte bieži ir ierobežota, bet integrācija – sadrumstalota. Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kuras informācijas un komunikācijas tehnoloģiju sistēmas (IKT) ir vispiemērotākās mūsdienīgai izglītības iestādes pārvaldībai, un sniegt pamatotus priekšlikumus to ieviešanai. Darbs sastāv no teorētiskās izpētes un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā analizētas dažādas mūsdienīgas IKT sistēmas, izceļot to funkcionalitātes līmeņus un piemērotību skolu ikdienas procesiem. Empīriskajā daļā veikta padziļināta izglītības nozares profesionāļu aptauja un intervijas ar skolu vadības pārstāvjiem, lai apzinātu faktisko situāciju un identificētu sistēmiskās nepilnības. Secinājumu un priekšlikumu daļā, tiek apkopoti teorētiskie un empīriskie rezultāti. Tajā izvirzīts ieteikums pāriet uz mūsdienīgākām sistēmām, kā arī piedāvāts skaidrs ieviešanas modelis.
dc.description.abstractThe digitalization of educational management has become one of the most pressing challenges in the development of schools in Latvia. Although the majority of schools already use some form of ICT tools, their functionality is often limited, and integration remains fragmented. The aim of this master's thesis is to explore which information and communication technology (ICT) systems are most suitable for modern educational institution management and to provide well-founded recommendations for their implementation. The thesis consists of a theoretical study and an empirical part. The theoretical section analyzes various modern ICT systems, highlighting their levels of functionality and their applicability to everyday school operations. The empirical part includes an in-depth survey of education sector professionals and interviews with school management representatives to assess the actual situation and identify systemic shortcomings. The conclusions and recommendations section summarizes both theoretical and empirical findings. It proposes a transition to more advanced systems and offers a clear model for their implementation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectizglītības vadība
dc.subjectIKT sistēmas
dc.subjectdigitalizācija
dc.subjectskolu pārvaldība
dc.subjectdokumentu aprite
dc.titleInformācijas un komunikācijas tehnoloģiju sistēmas izglītības vadības organizēšanā skolā
dc.title.alternativeInformation and communication technology systems for educational management organization in school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record