Sadarbības digitālo rīku izpēte un pielietojums mācību procesā: 10. un 9. klašu skolēnu grupu projektu īstenošana programmēšanas stundās
Autor
Ģorģijoska, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Datum
2025Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir izpētīt digitālo sadarbības rīku pielietojuma iespējas un efektivitāti 9. un 10. klašu skolēnu grupu projektu īstenošanā programmēšanas stundās, kā arī izstrādāt un aprobēt mācību materiālu šo rīku integrēšanai mācību procesā. Pētījumā analizēta sadarbības nozīme izglītībā, identificēti populārākie digitālie rīki, vērtēti to efektivitātes kritēriji un veikta empīriska izpēte. Darba rezultātā izstrādāts praktiski pielietojams mācību materiāls un sniegti secinājumi par digitālo rīku izmantošanu sadarbības veicināšanai. The aim of the thesis is to explore the possibilities and effectiveness of using digital collaboration tools in the implementation of group projects by 9th and 10th grade students during programming lessons, as well as to develop and test teaching material for integrating these tools into the learning process. The research analyzes the importance of collaboration in education, identifies the most popular digital tools, evaluates their effectiveness criteria, and includes an empirical study. As a result, a practically applicable teaching material was developed, and conclusions were drawn on the use of digital tools to promote collaboration.