Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorJackeviča, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:31Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108323
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70684
dc.description.abstractAija Jackeviča. Kvalifikācijas darbs: Lomu rotaļas 5 – 6 gadus vecu bērnu radošuma sekmēšanai pirmsskolā. Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā lomu rotaļās pirmsskolā sekmējams 5-6 gadīgu bērnu radošums. Kvalifikācijas darba struktūra sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā analizēta literatūra par radošumu un lomu rotaļām pirmsskolā. Empīriskā daļā raksturota pētījumu metodoloģija, norise un veikta izmēģinājuma darbība, lai iegūtu atbildi uz pētījuma jautājumu kā lomu rotaļās pirmsskolā sekmējams 5-6 gadīgu bērnu radošums. Galvenie iegūtie rezultāti – 5 – 6 gadus vecu bērnu radošums pirmsskolā lomu rotaļās sekmēsies, ja skolotājs piedāvās brīvu, drošu vidi pašizpausmei, rosinās fantāziju ar pasakām, sarunām un notikumiem, piedalīsies rotaļā un sniegs iedrošinājumu jaunām idejām, kā arī ievēros vienlīdzības principu, piedāvās radošumu veicinošus materiālus. Kvalifikācijas darbā ir 36 lpp., 10 attēli, 4 tabulas, darbam pievienoti 5 pielikumi un izmantoti 54 literatūras avoti, no kuriem 31 avots svešvalodā. Atslēgvārdi – radošums, rotaļas, lomu rotaļas, pirmsskola, 5-6 gadus veci bērni.
dc.description.abstractAija Jackeviča. Qualification work: Role-playing games for promoting creativity in 5-6 year old children in preschool. The aim of the qualification work is to theoretically clarify and practically test how role-playing games in preschool can promote the creativity of 5-6 year old children. The structure of the qualification work consists of a theoretical and empirical part. The theoretical part analyzes the literature on creativity and role-playing games in preschool. The empirical part describes the research methodology, process, and conducts a study on how role-playing games in preschool can promote the creativity of 5-6 year old children. The main results obtained – the creativity of 5-6 year old children in preschool role-playing games will be promoted if the teacher offers a free, safe environment for self-expression, stimulates fantasy with fairy tales, conversations and events, participates in the game and provides encouragement for new ideas, as well as respects the principle of equality, offers materials that promote creativity. The qualification thesis is written on 36 pages, it includes 10 figures, 4 tables, 5 appendices and 54 literary sources, including 31 sources in English. Keywords – creativity, play, role-playing, preschool, 5-6 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectradošums
dc.subjectrotaļas
dc.subjectlomu rotaļas
dc.subjectpirmsskola
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.titleLomu rotaļas 5 – 6 gadus vecu bērnu radošuma sekmēšanai pirmsskolā
dc.title.alternativeRole-playing games for promoting creativity in 5-6 year old children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige