dc.contributor.advisor | Vilka, Ilze | |
dc.contributor.author | Lapsa, Marika | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:04:31Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:04:31Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 108341 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70687 | |
dc.description.abstract | Darba autore: Marika Lapsa Kvalifikācijas darba tēma: Interaktīvās spēles lasītprasmes apguvē 4 -5 gadu vecumā pirmsskolā. Mērķis: izpētīt interaktīvo spēļu izmantošanas iespējas burtu apguvē 4 – 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darbā tiek teorētiski un praktiski analizētas interaktīvo spēļu izmantošanas iespējas burtu apguves procesā 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījuma norises laikā aprobēts interaktīvo spēļu kopums. Interaktīvās spēles ir īpaši lietderīgas bērniem ar izteiktu vajadzību pēc kustības un aktīvas darbības, jo tās ļauj mācīties dabiski – caur kustību, spēli un iesaisti, tādējādi uzlabojot uzmanības noturību un mācību efektivitāti. Darbs sastāv no 32 lapaspusēm, 39 izmantotiem literatūras avotiem, 6 attēliem, 3 tabulām, 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: burtu apguve, interaktīvās spēles, 4-5 gadus veci bērni. | |
dc.description.abstract | Author of the paper: Marika Lapsa Title of qualification paper: Interactive Games for learning reading skills in preschool at the children at the age of 4-5 The aim: To explore the possibilities of using interactive games for teaching letters to 4–5-year-old children in a preschool setting. This paper provides both theoretical and practical analysis of the use of interactive games in the process of letter learning among 4–5-year-old preschoolers. A set of interactive games was developed and tested during the research. These games proved to be particularly effective for children with a strong need for movement and active engagement, as they enable learning in a natural way, through movement, play, and involvement, thereby improving attention span and learning outcomes. The paper consists of 31 pages, includes 39 references, 6 figures, 3 tables and 1 appendices. Keywords: letter learning, interactive games, 4–5-year-old children. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | burtu apguve | |
dc.subject | interaktīvās spēles | |
dc.subject | 4-5 gadus veci bērni | |
dc.subject | valoda | |
dc.title | Interaktīvās spēles lasītprasmes apguvē 4-5 gadu vecumā pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Interactive games for learning reading skills in preschool at the age of 4-5 | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |