Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorLapsa, Marika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:31Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108341
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70687
dc.description.abstractDarba autore: Marika Lapsa Kvalifikācijas darba tēma: Interaktīvās spēles lasītprasmes apguvē 4 -5 gadu vecumā pirmsskolā. Mērķis: izpētīt interaktīvo spēļu izmantošanas iespējas burtu apguvē 4 – 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darbā tiek teorētiski un praktiski analizētas interaktīvo spēļu izmantošanas iespējas burtu apguves procesā 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījuma norises laikā aprobēts interaktīvo spēļu kopums. Interaktīvās spēles ir īpaši lietderīgas bērniem ar izteiktu vajadzību pēc kustības un aktīvas darbības, jo tās ļauj mācīties dabiski – caur kustību, spēli un iesaisti, tādējādi uzlabojot uzmanības noturību un mācību efektivitāti. Darbs sastāv no 32 lapaspusēm, 39 izmantotiem literatūras avotiem, 6 attēliem, 3 tabulām, 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: burtu apguve, interaktīvās spēles, 4-5 gadus veci bērni.
dc.description.abstractAuthor of the paper: Marika Lapsa Title of qualification paper: Interactive Games for learning reading skills in preschool at the children at the age of 4-5 The aim: To explore the possibilities of using interactive games for teaching letters to 4–5-year-old children in a preschool setting. This paper provides both theoretical and practical analysis of the use of interactive games in the process of letter learning among 4–5-year-old preschoolers. A set of interactive games was developed and tested during the research. These games proved to be particularly effective for children with a strong need for movement and active engagement, as they enable learning in a natural way, through movement, play, and involvement, thereby improving attention span and learning outcomes. The paper consists of 31 pages, includes 39 references, 6 figures, 3 tables and 1 appendices. Keywords: letter learning, interactive games, 4–5-year-old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectburtu apguve
dc.subjectinteraktīvās spēles
dc.subject4-5 gadus veci bērni
dc.subjectvaloda
dc.titleInteraktīvās spēles lasītprasmes apguvē 4-5 gadu vecumā pirmsskolā
dc.title.alternativeInteractive games for learning reading skills in preschool at the age of 4-5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record