Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBrice, Baiba
dc.contributor.authorSpulgerāne, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:32Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:32Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108351
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70691
dc.description.abstractAutore: Elīna Spulgerāne Darba vadītājs: Mg. paed. Baiba Brice Kvalifikācijas darba apjoms: 45 lappuses bez pielikumiem, 5 tabulas, 16 attēli, 4 pielikumi Kvalifikācijas darba nosaukums: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu labizjūtas veicināšana izmantojot pirkstiņrotaļas Kvalifikācijas darba mērķis: Izzināt pirkstiņrotaļu ietekmi uz jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālo labizjūtu un sniegt priekšlikumus to pedagoģiski pamatotai izmantošanai. Pētījuma jautājums: Vai mērķtiecīga pirkstiņrotaļu izmantošana sekmē bērnu emocionālo labizjūtu? Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Tajās analizēti teorētiskie avoti un veikts trīs posmu pētījums ar 12 bērniem, izmantojot pedagoģisko novērošanu un pirmsskolas pedagogu anketēšanu. Rezultāti apliecina pozitīvu pirkstiņrotaļu ietekmi uz bērnu labizjūtu.
dc.description.abstractAuthor; Elīna Spulgerāne Supervisor: Baiba Brice Qualification thesis: 45 pages without annexes, 5 tables, 16 figures, 4 annexes Title of the qualification: Promoting the well-being of younger pre-school children using finger games Aim of the qualification: To investigate the impact of finger plays on the emotional well-being of younger pre-school children and to make proposals for their pedagogical use. Research question: Does the purposeful use of fingerplays contribute to children's emotional well-being? The theoretical and empirical parts of the thesis. The theoretical sources are analysed and a three-phase study with 12 children is carried out using pedagogical observation and a questionnaire survey of preschool teachers. The results confirm the positive impact of fingerplays on children's well-being.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectlabizjūta
dc.subjectJaunākais pirmsskolas vecums
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectemocijas
dc.subjectpašregulācija
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu labizjūtas veicināšana, izmantojot pirkstiņrotaļas
dc.title.alternativePromoting the well-being of younger pre-school children using finger games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige